|
|
|
Według raportów rynkowych straty energii w przedsiębiorstwach mogą sięgać nawet 50%. Ponad połowa przypadków to błędy popełnione przy wdrażaniu nowych rozwiązań, niedostateczna analiza przebiegu procesu eksploatacji, brak kompleksowej wiedzy na temat zarządzania mediami czy pomysłów na jego ulepszenie.
Program Konferencji Technicznej „Efektywność energetyczna w przemyśle” to kompendium praktycznej wiedzy dla osób odpowiedzialnych za ten obszar przedstawione w 3 aspektach:
- ekonomicznym - redukcja kosztów: analiza, ocena, plan poprawy
- efektywnym - nowe rozwiązania: sposób doboru, implementacja, zarządzanie
- ekologicznym - przyjazność środowisku naturalnemu
Pokazujemy, co najbardziej się opłaca. Sondujemy, gdzie w firmie może się marnować energia, które systemy są niezawodne oraz w jaki sposób przewidywać stany awaryjne. Dostarczamy informacji, jak uzyskać wielowymiarowe spojrzenie na zarządzanie energią i mediami technicznymi. Podpowiadamy, które z najnowszych technologii są mniej inwazyjne dla otoczenia. W gronie doświadczonych specjalistów omawiamy konkretne problemy, dostarczamy inspiracji, a także dajemy okazję na przeprowadzenie praktycznych ćwiczeń.
Dzień później, 18 maja w tym samym hotelu odbędzie się również Konferencja Techniczna Rozwiązania intralogistyczne i magazynowe, na którą również serdecznie zapraszamy!
DLACZEGO WARTO?
- praktyczna formuła wydarzenia: prelekcje eksperckie, stoiska konsultacyjne i warsztaty techniczne
- różnorodny program odpowiadający wyzwaniom i potrzebom branży
- pakiet materiałów konferencyjnych
- imienny certyfikat uczestnictwa
- udział bezpłatny
CO ZYSKASZ?
- zdobędziesz praktyczne wskazówki i nowatorskie strategie, które wdrożysz z łatwościąw swoim zakładzie
- poszerzysz wiedzę o aktualne trendy, które usprawniają procesy
- wymienisz się doświadczeniem i spostrzeżeniami z innymi specjalistami z branży
- zyskasz możliwość bezpośredniej konsultacji z ekspertami
- nawiążesz wartościowe relacje biznesowe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- W ramach konferencji możliwe jest uczestnictwo w jednym wybranym warsztacie technicznym
- Warsztaty odbywają się tuż po części prelekcyjnej, zgodnie z programem wydarzenia
- Udział w warsztatach jest bezpłatny dla zarejestrowanych uczestników konferencji
- Zgłoszenie uczestnictwa w wybranym warsztacie następuje poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji w formularzu zgłoszeniowy
System SCADA w energetyce i zakładach produkcyjnych
Zapraszamy na praktyczny warsztat, podczas którego eksperci firmy MICROSYS zademonstrują prosty i przejrzysty sposób tworzenia aplikacji w SCADA systemie PROMOTIC. Każdy z uczestników (liczba komputerów jest ograniczona) stworzy swoją aplikację komunikując się z serwerem liczników proBox2 (Numeron) oraz licznikami energii 7M (Finder Polska) i ND30 (Lumel).
Główne zagadnienia
- Podstawy obiektowego programowania w SCADA PROMOTIC
- Zademonstrowanie środowiska SCADA systemu PROMOTIC
- Pokaz wykorzystania aplikacyjnych rozwiązań SCADA PROMOTIC w celu monitoringu zużycia energii oraz zmniejszenia zużycia energii

Cel warsztatów
Podniesienie kompetencji pracowników firm produkcyjnych w zakresie wykorzystania aplikacyjnych rozwiązań SCADA w celu monitoringu i zmniejszenia zużycia energii.
Limit miejsc
Liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń (warsztaty dla 12 osób)
|
|
|
|
- Zarząd/władze firmy – prezesi, właściciele, dyrektorzy (zakładów produkcyjnych, biur, centrów handlowych, magazynów, sieci sklepów, portów lotniczych i komunikacyjnych, ośrodków rozrywki i kultury, szpitali i obiektów służby zdrowia)
- Zarządzanie budynkami i nieruchomościami – Facility Manager, Property Manager,dyrektor/kierownik i specjalista zarządzający obiektami
- Pion administracyjny – dyrektor/kierownik ds. administracyjnych, kierownik biura zarządu
- Pion techniczny – dyrektor/kierownik/specjalista ds. technicznych
- Pion projektowy – dyrektor zarządzania projektami, kierownik projektów
- Zakupy i rozwój dostawców – kierownik/specjalista działu zakupów, specjalista ds. zakupów strategicznych, kierownik ds. rozwoju dostawców
- Pion Utrzymania Ruchu – kierownik działu UR, mistrz UR, specjalista ds. UR, główny energetyk, główny elektryk, główny automatyk
- Pion kontroli jakości – kierownik działu jakości, specjalista ds. systemów jakości, specjalista metrolog
- Doradcy energetyczni, Kadra odpowiedzialna za zarządzanie energią, Projektanci instalacji
- Inwestorzy, Przedstawiciele funduszy inwestycyjnych
- Architekci, Deweloperzy, Generalni wykonawcy
|
|
|
|
 |
|
Dawid Bacik
Wieloletnie doświadczenie w działach utrzymania ruchu w zakładach produkcyjnych. Od 2006r. w branży sprężonego powietrza w międzynarodowych koncernach Domnick Hunter, Parker Hannifin, BEKO Technologies. Specjalizacja: serwis systemów uzdatniania sprężonego powietrza, systemy pomiarowe, optymalizacja pracy urządzeń wytwarzania i uzdatniania.
|
|
|
 |
|
Rafał Balcerak
Absolwent Wydziału Elektrycznego Politechniki Częstochowskiej. Doświadczony Specjalista ds. marketingu, od 2009 roku odpowiedzialny za zarządzanie procesem sprzedaży i promocją firmy oraz wsparciem klientów w zakresie doboru odpowiednich rozwiązań.
|
|
|
 |
|
Mateusz Bartczak
Z wykształcenia automatyk, absolwent Politechniki Łódzkiej. Specjalista ds. odzysku ciepła, Autor wielu projektów oraz wdrożeń instalacji odzysku ciepła od maszyn i procesów technologicznych, a także współautor publikacji w dziedzinie przemysłowych układów odzysku ciepła
|
|
|
 |
|
Mateusz Brandt
Instytut Doradztwa Energetycznego
|
Manager Sprzedaży, doradca i ekspert energetyczny, związany z branżą od ponad 13 lat. Ukończył Uniwersytet Wrocławski oraz Uniwersytet Ekonomiczny na kierunkach Zarządzania i Marketingu oraz Zarządzania i Inżynierii Produkcji, a także MBA Górnictwo i Energetyka na Collegium Humanum. W ciągu kariery zawodowej pracował dla takich firm, jak : RWE Polska SA (kiedyś INNOGY, obecnie E.ON), PKP Energetyka SA, ENEA SA, Green SA czy Tauron Sprzedaż. Współpracował z uznanymi markami na rynku, jak EMS Polska, ZE PAK czy POLENERGIA. Obecnie właściciel BRANDT ENERGY CONSULTING (właściciel marki Instytutu Doradztwa Energetycznego), prezes zarządu Krajowego Instytutu Doradztwa Energetycznego oraz fundator Fundacji Doradztwa Energetycznego. Specjalizuje się w doradztwie dużym klientom biznesowym, rokrocznie powiększając portfel o kilkanaście nowych podmiotów. Jest Audytorem Energetycznym, Audytorem Energetycznym Przedsiębiorstw, Audytorem ISO 50001 i dyplomowanym Trenerem Sprzedaży. Jego konikiem jest sprzedaż energii i gazu oraz efektywność energetyczna. Popularyzator wiedzy o rynku energii, zwłaszcza wśród klientów. Autor bloga Doradca Energetyczny na MPolska24, twórca kanału Instytutu Doradztwa Energetycznego na YouTube i wielki miłośnik Twittera. Czasem udziela wypowiedzi dla branżowych mediów. Jak sam mówi: „W wolnych chwilach dealuje dobrą energią”.
|
|
|
 |
|
Petro Bratko
Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Wydziału Ekonomii i Stosunków Międzynarodowych. Key Account Manager w AMC VIBRO. Ponad 10-letnie doświadczenie zawodowe zdobywał w pracy dla dużych koncernów dostarczając systemy informatyczne wspomagające zarządzanie przedsiębiorstwem. Od ponad 3 lat w AMC VIBRO zajmuje się aktywnym przekazywaniem wiedzy nt. nowoczesnych systemów z zakresu wibrodiagnostyki i monitorowania maszyn. Osobiście nadzorował wdrożenie systemów wibrodiagnostycznych m.in. dla Bosch (Francja). Zarządza międzynarodową siecią partnerów AMC VIBRO. Mówi biegle w trzech językach obcych.
|
|
|
 |
|
Jerzy Halkiewicz
Absolwent Politechniki Poznańskiej, od 2013 roku manager regionalny na Polskę w UE Systems Europe. Wcześniej audytor nieszczelności instalacji sprężonego powietrza metodą ultradźwiękową w firmie Aria-C. Odpowiedzialny za przedstawicielstwo handlowe oraz prowadzenie szkoleń wdrażających programy inspekcji ultradźwiękowych w zakresie detekcji wycieków sprężonych gazów, badania stanu łożysk (PdM), badania poprawności pracy odwadniaczy pary czy urządzeń elektrycznych. Certyfikowany w zakresie Technologii Ultradźwiękowej (Cat. II), prowadzący szkolenia Cat. I w Polsce. Konsultant w sprawie organizacji programów Ultradźwiękowej inspekcji urządzeń. Autor i współautor wielu artykułów dotyczących Technologii Ultradźwiękowej w prasie technicznej oraz prezentacji wygłaszanych na konferencjach związanych z diagnostyką maszyn oraz zarządzaniem mediami technicznymi.
|
|
|
 |
|
Jarosław Jagoda
Absolwent ATH w Bielsku-Białej na wydziale Budowy Maszyn. Od 12 lat pracuje w dywizji Compressor Technique Service w polskim oddziale Atlas Copco. Zajmuje się zagadnieniami z zakresu optymalizacji sprężonego powietrza; począwszy od wykonania pomiarów wraz z analizą, a skończywszy na wdrożeniu konkretnych rozwiązań zwiększających efektywność energetyczną.
|
|
|
 |
|
Jakub Kasprzycki
Absolwent Zarządzania i Marketingu oraz Informatyki na Politechnice Częstochowskiej. Posiada wieloletnie doświadczenie we wdrażaniu oprogramowania oraz projektowaniu układów akwizycji danych pomiarowych. Miłośnik sztuk walki, wędrówek górskich, lotnictwa oraz krótkofalarstwa.
|
|
|
 |
|
Grzegorz Pieniążek
Absolwent Politechniki Krakowskiej, Key Account Manager w AMC VIBRO. Od ponad 11 lat aktywnie zajmuje się informatyzacją polskiego przemysłu, gdzie wspiera działy utrzymania ruchu w usprawnianiu procesów produkcji i doborze optymalnych rozwiązań na poziomie technicznym i biznesowym. Specjalizuje się w systemach do pomiarów ultradźwiękowych oraz do laserowego osiowania wałów maszyn i pomiarów geometrycznych. W AMC VIBRO jest odpowiedzialny za dostarczanie systemów SONAPHONE i Easy-Laser na rynek polski.
|
|
|
 |
|
Paweł Rutkowski
Absolwent Politechniki Warszawskiej, Wydział Mechaniczny, Technologiczny i Automatyzacji (obecnie Inżynierii Produkcji). Zajmuje się podczerwienią od 1992 roku najpierw jako przedstawiciel firmy AGEMA Infrared Systems (Szwecja), obecnie FLIR Systems (USA). Wielokrotnie szkolony z zakresu kamer, ich budowy, zasad działania i wykorzystania. 2-krotnie zdał egzamin Level I ITC, 1-krotnie zdał egzamin ITC Level II w 2000 roku. Nr licencji 200010N001 (prowadzący Bo Wallin). Był tłumaczem kursu ITC dla Elektrowni Łaziska, Elektrowni Kozienice, Politechniki Śląskiej, Polskich Sieci Energetyczny oraz dla Instytutu Technicznych Wojsk Lotniczych. Posiada duże doświadczenie z zakresu kursów termowizyjnych. Szkoli nowych użytkowników kamer termowizyjnych z ich zastosowania, pracy z kamerą oraz z oprogramowania. Zajmuje się również softwarową częścią serwisu kamer (firmwarem).
|
|
|
 |
|
Marcin Ryba
Absolwent Politechniki Krakowskiej na kierunku Automatyka i Robotyka. Od 2015 roku zdobywał doświadczenie w przemyśle na stanowisku inżynier procesu m.in. w fabryce produkującej lampy dla wiodących producentów samochodów. W 2022r rozpoczął pracę w Finder Polska Sp. z o.o. jako przedstawiciel techniczno-handlowy, gdzie wspiera klientów i partnerów swoją wiedzą i zdobytym doświadczeniem.
Po godzinach pasjonat biegów przeszkodowych oraz twórca kanału Youtube.
|
|
|
 |
|
Adam Serwach
Absolwent Inżynierii materiałowej na Wydziale mechanicznym Politechniki Łódzkiej. Wieloletnie doświadczenie w Laboratorium kontroli jakości techniki łożyskowej, natomiast obecnie zdobywa coraz większe doświadczenie w technologii termoizolacji przemysłowej w firmie SUM Poland. Prywatnie mąż i ojciec, oddany miłośnik modelarstwa redukcyjnego spod znaku żagla i kotwicy. Spokój ducha odzyskuje na szlakach górskich i pokazach air show. Świadkowie twierdzą, że nie jest taki poważny na jakiego wygląda.
|
|
|
 |
|
Robert Siwek
W firmie MICROSYS pracuję od ponad 10 lat. Jestem przedstawicielem handlowym opiekującym się rynkiem polskim oraz rynkami niemiecko języcznymi. Moją największą pasją jest majsterkowanie w domu i w ogrodzie. W ten sposób potrafię się doskonale zrelaksować.
|
|
|
 |
|
Dominik Szagżdowicz
Absolwent Politechniki Poznańskiej na Wydziale Budowy Maszyn i Zarzadzania. Od 7 lat związany z pneumatyką przemysłową. W Atlas Copco pracuje od 2 lat w dziale Compresor Technique Service, jako osoba odpowiedzialna za system profesjonalnych instalacji sprężonego powietrza AIRnet. Zajmuje się doborem odpowiednich elementów, instruktażem montażu oraz pomocą podczas eksploatacji systemu sprężonego powietrza AIRnet.
|
|
|
|
|
|
|