|
|
|
|
|
|
Kluczowe wydarzenia branżowe dotyczące efektywności energetycznej w Polsce "Optymalizacja zużycia energii i mediów technicznych"
Zapraszamy na bezpłatną Konferencję Techniczną skierowaną do przedstawicieli zakładów produkcyjnych, centrów logistycznych oraz obiektów użyteczności publicznej! Udział w tym wydarzeniu to doskonała okazja do pogłębienia wiedzy na temat najnowszych trendów, innowacyjnych rozwiązań oraz strategii umożliwiających optymalne wykorzystanie i zarządzanie energią oraz innymi mediami technicznymi. Czekają nas inspirujące prezentacje, praktyczne warsztaty oraz możliwość wymiany doświadczeń z zaproszonymi praktykami na stoiskach konsultacyjnych wystawców. Istotnym aspektem jest także możliwość nawiązania wartościowych relacji biznesowych, które pomogą w dalszym rozwoju zawodowym czy współpracy.
Zapraszamy do udziału!
Kiedy: 26 września (czwartek) | 8:00 – 15:15 (dodatkowe warsztaty w godz. 15:30 - 16:30) Program
Gdzie: Hotel Nafta Krosno, ul. Lwowska 21, Krosno | bezpłatny parking
Koszt: Udział bezpłatny | Rejestracja online
Liczba wejściówek: obowiązuje limit 80 miejsc
Podziel się i udostępnij swojej sieci kontaktów:
LinkedIn | Facebook
INFORMACJE W PIGUŁCE
- Jednodniowa, efektywna formuła spotkania
- Prelekcje eksperckie
- Część wystawiennicza z dostępem do stoisk doradców i ekspertów efektywności energetycznej
- Praktyczne warsztaty po części konferencyjnej
- Konkursy z nagrodami
- Całodzienny dostęp do przerw kawowych oraz ciepły poczęstunek
- Drukowany imienny certyfikat uczestnictwa
Dzień wcześniej, 25 września w tym samym miejscu odbędzie się również bezpłatna Konferencja Techniczna dotycząca Niezawodności i Utrzymania Ruchu w zakładach produkcyjnych, na którą również serdecznie zapraszamy!
#KonferencjeTechniczne #AxonMedia #EfektywnoscEnergetyczna
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Na konferencji masz możliwość wzięcia udziału w bezpłatnych warsztatach technicznych. Zaczynają się one po części prelekcyjnej, zgodnie z ustalonym programem. Jest to świetna okazja, aby pogłębić swoje umiejętności w praktycznych aspektach tematyki poruszanej na konferencji.
Warto podkreślić, że uczestnictwo w warsztatach jest bezpłatne dla wszystkich zarejestrowanych uczestników konferencji. Jeśli chcesz wziąć udział, wystarczy, że zaznaczysz odpowiednią opcję w formularzu zgłoszeniowym.
W ramach tej konferencji zapraszamy do udziału w następujących warsztatach:
MONITORING ENERGII I ZARZĄDZANIE DANYMI – PODEJŚCIE PRAKTYCZNE
Zapraszamy na warsztat, podczas którego eksperci z firmy WAGO opowiedzą o sposobach monitoringu energii oraz jak skutecznie nią zarządzać w zakładach produkcyjnych. Podczas spotkania, dowiecie się Państwo o metodach pomiaru energii oraz analizy, archiwizacji i udostępniania danych o niej. Skupimy się nad wyjaśnieniami jak rozpocząć prace nad kompleksowym systemem zarządzania energią oraz co można wykonać samodzielnie - bez zatrudniania zewnętrznej, specjalistycznej firmy integratorskiej. Nasze warsztaty to przede wszystkim praca na oryginalnych elementach i oprogramowaniu, które będziemy łączyć i konfigurować na żywo.
Dlaczego warto wziąć udział w warsztatach?
- przekażemy naszą praktyczną wiedzę i doświadczenia w tworzeniu koncepcji systemów monitoringu energii
- doradzimy jak dobrać komponenty
- przekonamy, że uruchomienia pilotażowych monitoringów można dokonać samodzielnie
- przetestujemy zbudowane na warsztatach układy pomiarowe
- pokażemy możliwości prostej aplikacji do zarządzania danymi o energii i produkcji
Program warsztatów
- Struktura systemu monitoringu energii i zarządzania danymi
- Budowa różnych układów pomiarowych
- Struktura systemu monitoringu energii i zarządzania danymi
- Konfiguracja poszczególnych elementów i aplikacji zarządzającej danymi
- metody akwizycji danych (analiza, archiwizacja i udostępnianie)
- Indywidualizacja interfejsu użytkownika – sposoby wizualizacji
|
|
|
|
Udział w konferencji jest bezpłatny dla przedstawicieli zakładów produkcyjnych, centrów logistycznych, magazynów oraz pracowników obiektów użyteczności publicznej, zgodnych z kryteriami grupy docelowej, w tym głównie:
> prezesów, właścicieli oraz dyrektorów
> facility managerów
> dyrektorów, kierowników oraz specjalistów zarządzających obiektami
> kierowników, inżynierów oraz specjalistów działów Utrzymania Ruchu
> dyrektorów oraz kierowników ds. technicznych
> kierowników i inżynierów produkcji
> dyrektorów oraz kierowników ds. inwestycji
> dyrektor oraz kierowników ds. administracyjnych
> doradców energetycznych
> kadry odpowiedzialnej za zarządzanie energią
> architektów, deweloperów oraz generalnych wykonawców
> głównych energetyków oraz energetyków
> głównych elektryków
> kierowników oraz specjalistów ds. obsługi i serwisu
> kierowników oraz inżynierów w dziale badań i rozwoju
Osoby spoza grupy docelowej chące wziąć udział w konferencji proszone są o kontakt: biuro@axonmedia.pl.
|
|
|
|
|
|
Rafał Balcerak
Absolwent Wydziału Elektrycznego Politechniki Częstochowskiej. Doświadczony Specjalista ds. marketingu, od 2009 roku odpowiedzialny za zarządzanie procesem sprzedaży i promocją firmy oraz wsparciem klientów w zakresie doboru odpowiednich rozwiązań.
|
|
|
|
|
Aleksandra Banaszewska
Absolwentka wydziału Automatyki, Elektroniki i Informatyki (automatyka i robotyka) oraz Wydziału Mechanicznego-Technologicznego Politechniki Śląskiej. Po studiach zdobywała doświadczenie jako inżynier automatyk w dziale uruchomień magazynów automatycznych u jednego z wiodących producentów na rynku systemów magazynowania. Od 2014 roku pracuje w firmie ADEGIS jako inżynier automatyk, odpowiedzialna m.in. za wdrożenia i wsparcie techniczne systemu iba.
|
|
|
|
|
Michał Bar
Biuro Audytów Energetycznych
|
Absolwent Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej studiów magisterskich i inżynierskich. Po studiach zaczął pracę w firmie doradczej, oferującej usługi z zakresu doradztwa technicznego i efektywności energetycznej gdzie pracował w międzynarodowym zespole, zbierając dużo doświadczenia. Kolejne zatrudnienie przyniosło szybki rozwój zawodowy, w ciągu dwóch lat osiągnął stanowisko Zastępcy Dyrektora. Na swoim stanowisku zarządzał pracą dwudziestoosobowego zespołu. Uczestniczył w projektach europejskich, koordynował przygotowanie ponad 300 wniosków pod białe certyfikaty oraz 150 audytów energetycznych przedsiębiorstw. Obecnie prowadzi swoją działalność doradzając przedsiębiorstwom w zakresie efektywności energetycznej oraz pozyskiwania funduszy zewnętrznych.
|
|
|
|
|
Tomasz Ciesielski
Absolwent Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Robotyki na AGH w Krakowie oraz studiów podyplomowych na kierunku Zarządzanie projektem - Akademia Project Managera w WSB w Chorzowie. Posiada bogate praktyczne doświadczenie zawodowe zdobyte jako technolog w zakładzie produkcyjnym oraz inżynier wsparcia technicznego odpowiedzialny za projektowanie systemów pneumatyki oraz automatyki przemysłowej. W firmie WAGO ELWAG od 2016 roku, obecnie jako Menedżer w zespole branżowym Automatyka Przemysłowa.
|
|
|
|
|
Hubert Grochala
Absolwent wydziału Wiertnictwa Nafty i Gazu Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Od pięciu lat jako Doradca Techniczno-Handlowy na rejonie Podkarpacia reprezentuje firmę KAESER KOMPRESSOREN, wiodącego producenta oraz dostawcę produktów i usług w zakresie sprężonego powietrza. W swojej pracy stawia na profesjonalizm i ukierunkowanie na potrzeby Klientów, a różnorodność wyzwań, jakim musi sprostać dają mu motywację do realizowania kolejnych zadań.
|
|
|
|
|
Wojciech Jamrozik
Doktor nauk technicznych w dyscyplinie inżynieria mechaniczna, pracownik Politechniki Śląskiej. Programista (C, C++, C#, Python), automatyk (TIA, Codesys), integrator (zbyt długo by wymieniać) z wykształcenia mechanik. Wdrożenia systemów ciągłego monitorowania stanu maszyn w największych polskich (i nie tylko) fabrykach. Pasjonat termowizji oraz spawalnictwa, nieśmiały entuzjasta sztucznej inteligencji. Manager R&D w wielu projektach badawczych i rozwojowych. W wolnych chwilach X, wspinaczka oraz piłka nożna z dziećmi.
|
|
|
|
|
Jakub Kasprzycki
Absolwent Zarządzania i Marketingu oraz Informatyki na Politechnice Częstochowskiej. Posiada wieloletnie doświadczenie we wdrażaniu oprogramowania oraz projektowaniu układów akwizycji danych pomiarowych. Miłośnik sztuk walki, wędrówek górskich, lotnictwa oraz krótkofalarstwa.
|
|
|
|
|
Mariusz Madurski
Dyrektor Zarządu. Pracuje od początku istnienia firmy. Współtworzył firmę. Od 1980 roku w branży elektroenergetycznej. Zainteresowania: sporty samochodowe.
|
|
|
|
|
Michał Matkowski
Doradca techniczny z dużym doświadczeniem. W branży izolacji od 2011. Prywatnie mąż i ojciec, miłośnik dawnej motoryzacji i zapalony audiofil.
|
|
|
|
|
Norbert Pieniak
SMC Industrial Automation Polska
|
Związany z firmą SMC Industrial Automation Polska od prawie 15 lat. Doświadczony profesjonalista, który dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem z zakresu pneumatyki i automatyki przemysłowej. Na co dzień jestem aktywną osobą, która lubi majsterkować, naprawiać różne rzeczy oraz zgłębiać swoją wiedzę w nowinkach technicznych. Jako menadżer ds. marketingu i komunikacji, jestem odpowiedzialny za kreowanie spójnego wizerunku marki, rozwijanie kampanii promocyjnych oraz utrzymywanie efektywnej komunikacji zarówno wewnętrznej, jak i zewnętrznej. Rozwijam relacje z klientami oraz staram się umiejętnie przekazywać złożone koncepcje w przystępny sposób. Moje zdolności analityczne pozwalają mu skutecznie monitorować trendy rynkowe i dostosowywać strategie marketingowe do zmieniających się potrzeb klientów.
|
|
|
|
|
Paweł Rutkowski
Absolwent Politechniki Warszawskiej, Wydział Mechaniczny, Technologiczny i Automatyzacji (obecnie Inżynierii Produkcji). Zajmuje się podczerwienią od 1992 roku najpierw jako przedstawiciel firmy AGEMA Infrared Systems (Szwecja), obecnie FLIR Systems (USA). Wielokrotnie szkolony z zakresu kamer, ich budowy, zasad działania i wykorzystania. 2-krotnie zdał egzamin Level I ITC, 1-krotnie zdał egzamin ITC Level II w 2000 roku. Nr licencji 200010N001 (prowadzący Bo Wallin). Był tłumaczem kursu ITC dla Elektrowni Łaziska, Elektrowni Kozienice, Politechniki Śląskiej, Polskich Sieci Energetyczny oraz dla Instytutu Technicznych Wojsk Lotniczych. Posiada duże doświadczenie z zakresu kursów termowizyjnych. Szkoli nowych użytkowników kamer termowizyjnych z ich zastosowania, pracy z kamerą oraz z oprogramowania. Zajmuje się również softwarową częścią serwisu kamer (firmwarem).
|
|
|
|
|
Adam Serwach
Absolwent Inżynierii materiałowej na Wydziale mechanicznym Politechniki Łódzkiej. Wieloletnie doświadczenie w Laboratorium kontroli jakości techniki łożyskowej, natomiast obecnie zdobywa coraz większe doświadczenie w technologii termoizolacji przemysłowej w firmie SUM Poland. Prywatnie mąż i ojciec, oddany miłośnik modelarstwa redukcyjnego spod znaku żagla i kotwicy. Spokój ducha odzyskuje na szlakach górskich i pokazach air show. Świadkowie twierdzą, że nie jest taki poważny na jakiego wygląda.
|
|
|
|
|
Dariusz Szymkiewicz
Absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (prawo), Uniwersytetu WSB Merito (controlling) oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Poznaniu (zarządzanie i marketing). Prawnik, właściciel Vis Energia Strategia, specjalizujący się od 2017 roku w budowaniu strategii zakupowych mediów energetycznych (gaz, energia elektryczna). Aktywnie działa na rynku uprawnień do emisji CO2, skutecznie zabezpieczając obsługiwane spółki w zakresie obowiązkowych umorzeń. W 2023 roku uzyskał tytuł eksperta ds. zakupów mediów energetycznych nadany przez PSML (Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów), a w 2024 został wyróżniony jako Lider Transformacji Energetycznej podczas Polskiego Kongresu Klimatycznego. Prelegent licznych konferencji dotyczących strategii zakupowych w sektorze energetycznym.
|
|
|
|
|
Marcin Winek
Absolwent Zarządzania i Marketingu na Akademii Leona Koźmińskiego, obecnie w trakcie studiów podyplomowych na kierunku Energetyka Odnawialna dla Biznesu w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. Od 2020 roku związany z branżą odnawialnych źródeł energii, gdzie jako Key Account Manager (KAM) zajmuje się budowaniem zrównoważonych rozwiązań dla biznesu. Wcześniej przez 5 lat pracował w branży ubezpieczeniowej, specjalizując się w ubezpieczeniach grupowych w Nationale Nederlanden. Posiada również 9-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w firmie produkcyjnej oraz 8-letnie doświadczenie menedżerskie w sektorze FMCG.
|
|
|
|
|
|
|
|