|
|
|
|
|
|
Kluczowe wydarzenia branżowe dotyczące efektywności energetycznej w Polsce "Optymalizacja zużycia energii i mediów technicznych"
Zapraszamy na bezpłatną Konferencję Techniczną skierowaną do przedstawicieli zakładów produkcyjnych, centrów logistycznych oraz obiektów użyteczności publicznej! Udział w tym wydarzeniu to doskonała okazja do pogłębienia wiedzy na temat najnowszych trendów, innowacyjnych rozwiązań oraz strategii umożliwiających optymalne wykorzystanie i zarządzanie energią oraz innymi mediami technicznymi. Czekają nas inspirujące prezentacje, praktyczne warsztaty oraz możliwość wymiany doświadczeń z zaproszonymi praktykami na stoiskach konsultacyjnych wystawców. Istotnym aspektem jest także możliwość nawiązania wartościowych relacji biznesowych, które pomogą w dalszym rozwoju zawodowym czy współpracy.
Zapraszamy do udziału!
Kiedy: 12 czerwca (środa) | 8:00 – 15:15 (dodatkowe warsztaty w godz. 15:30 - 16:30) Program
Gdzie: Hotel Arkas, ul. Daszyńskiego 12, Prószków k. Opola | bezpłatny parking
Koszt: Udział bezpłatny | Rejestracja online
Liczba wejściówek: obowiązuje limit 80 miejsc
Podziel się i udostępnij swojej sieci kontaktów:
LinkedIn | Facebook
INFORMACJE W PIGUŁCE
- Jednodniowa, efektywna formuła spotkania
- Prelekcje eksperckie
- Część wystawiennicza z dostępem do stoisk doradców i ekspertów efektywności energetycznej
- Praktyczne warsztaty po części konferencyjnej
- Konkursy z nagrodami
- Całodzienny dostęp do przerw kawowych oraz ciepły poczęstunek
- Drukowany imienny certyfikat uczestnictwa
Dzień wcześniej, 11 czerwca w tym samym miejscu odbędzie się również bezpłatna Konferencja Techniczna dotycząca Niezawodności i Utrzymania Ruchu w zakładach produkcyjnych, na którą również serdecznie zapraszamy!
#KonferencjeTechniczne #AxonMedia #EfektywnoscEnergetyczna
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Na konferencji masz możliwość wzięcia udziału w bezpłatnych warsztatach technicznych. Zaczynają się one po części prelekcyjnej, zgodnie z ustalonym programem. Jest to świetna okazja, aby pogłębić swoje umiejętności w praktycznych aspektach tematyki poruszanej na konferencji.
Warto podkreślić, że uczestnictwo w warsztatach jest bezpłatne dla wszystkich zarejestrowanych uczestników konferencji. Jeśli chcesz wziąć udział, wystarczy, że zaznaczysz odpowiednią opcję w formularzu zgłoszeniowym.
W ramach tej konferencji zapraszamy do udziału w następujących warsztatach:
WARSZTATY #1
ZARZĄDZAJ OPOMIAROWANIEM ENERGII Z WYKORZYSTANIEM SYSTEMU SCADA
Zapraszamy na praktyczny warsztat, podczas którego eksperci firmy MICROSYS zademonstrują prosty i przejrzysty sposób tworzenia aplikacji w SCADA systemie PROMOTIC. Każdy z uczestników (liczba komputerów jest ograniczona) będzie miał możliwość stworzyć sobie własną aplikację w bezpłatnym trybie PmDevFree.
Główne zagadnienia
- Zademonstrowanie środowiska SCADA systemu PROMOTIC
- Omówienie podstaw obiektowego programowania
- Pokaz wykorzystania aplikacyjnych rozwiązań SCADA PROMOTIC w celu monitoringu zużycia energii oraz zmniejszenia zużycia energii
Cel warsztatów
Podniesienie kompetencji pracowników firm produkcyjnych w zakresie wykorzystania aplikacyjnych rozwiązań SCADA w celu monitoringu i zarządzania zużyciem energii.
WARSZTATY #2
MONITORING ENERGII I ZARZĄDZANIE DANYMI – PODEJŚCIE PRAKTYCZNE
Zapraszamy na warsztat, podczas którego eksperci z firmy WAGO opowiedzą o sposobach monitoringu energii oraz jak skutecznie nią zarządzać w zakładach produkcyjnych. Podczas spotkania, dowiecie się Państwo o metodach pomiaru energii oraz analizy, archiwizacji i udostępniania danych o niej. Skupimy się nad wyjaśnieniami jak rozpocząć prace nad kompleksowym systemem zarządzania energią oraz co można wykonać samodzielnie - bez zatrudniania zewnętrznej, specjalistycznej firmy integratorskiej. Nasze warsztaty to przede wszystkim praca na oryginalnych elementach i oprogramowaniu, które będziemy łączyć i konfigurować na żywo.
Dlaczego warto wziąć udział w warsztatach?
- przekażemy naszą praktyczną wiedzę i doświadczenia w tworzeniu koncepcji systemów monitoringu energii
- doradzimy jak dobrać komponenty
- przekonamy, że uruchomienia pilotażowych monitoringów można dokonać samodzielnie
- przetestujemy zbudowane na warsztatach układy pomiarowe
- pokażemy możliwości prostej aplikacji do zarządzania danymi o energii i produkcji
Program warsztatów
- Struktura systemu monitoringu energii i zarządzania danymi
- Budowa różnych układów pomiarowych
- Struktura systemu monitoringu energii i zarządzania danymi
- Konfiguracja poszczególnych elementów i aplikacji zarządzającej danymi
- metody akwizycji danych (analiza, archiwizacja i udostępnianie)
- Indywidualizacja interfejsu użytkownika – sposoby wizualizacji
|
|
|
|
Udział w konferencji jest bezpłatny dla przedstawicieli zakładów produkcyjnych, centrów logistycznych, magazynów oraz pracowników obiektów użyteczności publicznej, zgodnych z kryteriami grupy docelowej, w tym głównie:
> prezesów, właścicieli oraz dyrektorów
> facility managerów
> dyrektorów, kierowników oraz specjalistów zarządzających obiektami
> kierowników, inżynierów oraz specjalistów działów Utrzymania Ruchu
> dyrektorów oraz kierowników ds. technicznych
> kierowników i inżynierów produkcji
> dyrektorów oraz kierowników ds. inwestycji
> dyrektor oraz kierowników ds. administracyjnych
> doradców energetycznych
> kadry odpowiedzialnej za zarządzanie energią
> architektów, deweloperów oraz generalnych wykonawców
> głównych energetyków oraz energetyków
> głównych elektryków
> kierowników oraz specjalistów ds. obsługi i serwisu
> kierowników oraz inżynierów w dziale badań i rozwoju
Osoby spoza grupy docelowej chące wziąć udział w konferencji proszone są o kontakt: biuro@axonmedia.pl.
|
|
|
|
|
|
Dawid Bacik
Wieloletnie doświadczenie w działach utrzymania ruchu w zakładach produkcyjnych. Od 2006r. w branży sprężonego powietrza w międzynarodowych koncernach Domnick Hunter, Parker Hannifin, BEKO Technologies. Specjalizacja: serwis systemów uzdatniania sprężonego powietrza, systemy pomiarowe, optymalizacja pracy urządzeń wytwarzania i uzdatniania.
|
|
|
|
|
Rafał Balcerak
Absolwent Wydziału Elektrycznego Politechniki Częstochowskiej. Doświadczony Specjalista ds. marketingu, od 2009 roku odpowiedzialny za zarządzanie procesem sprzedaży i promocją firmy oraz wsparciem klientów w zakresie doboru odpowiednich rozwiązań.
|
|
|
|
|
Michał Bar
Biuro Audytów Energetycznych
|
Absolwent Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej studiów magisterskich i inżynierskich. Po studiach zaczął pracę w firmie doradczej, oferującej usługi z zakresu doradztwa technicznego i efektywności energetycznej gdzie pracował w międzynarodowym zespole, zbierając dużo doświadczenia. Kolejne zatrudnienie przyniosło szybki rozwój zawodowy, w ciągu dwóch lat osiągnął stanowisko Zastępcy Dyrektora. Na swoim stanowisku zarządzał pracą dwudziestoosobowego zespołu. Uczestniczył w projektach europejskich, koordynował przygotowanie ponad 300 wniosków pod białe certyfikaty oraz 150 audytów energetycznych przedsiębiorstw. Obecnie prowadzi swoją działalność doradzając przedsiębiorstwom w zakresie efektywności energetycznej oraz pozyskiwania funduszy zewnętrznych.
|
|
|
|
|
Mateusz Bartczak
Z wykształcenia automatyk, absolwent Politechniki Łódzkiej. Specjalista ds. odzysku ciepła, Autor wielu projektów oraz wdrożeń instalacji odzysku ciepła od maszyn i procesów technologicznych, a także współautor publikacji w dziedzinie przemysłowych układów odzysku ciepła
|
|
|
|
|
Mateusz Brandt
Instytut Doradztwa Energetycznego
|
Manager Sprzedaży, doradca i ekspert energetyczny, związany z branżą od ponad 13 lat. Ukończył Uniwersytet Wrocławski oraz Uniwersytet Ekonomiczny na kierunkach Zarządzania i Marketingu oraz Zarządzania i Inżynierii Produkcji, a także MBA Górnictwo i Energetyka na Collegium Humanum. W ciągu kariery zawodowej pracował dla takich firm, jak : RWE Polska SA (kiedyś INNOGY, obecnie E.ON), PKP Energetyka SA, ENEA SA, Green SA czy Tauron Sprzedaż. Współpracował z uznanymi markami na rynku, jak EMS Polska, ZE PAK czy POLENERGIA. Obecnie właściciel BRANDT ENERGY CONSULTING (właściciel marki Instytutu Doradztwa Energetycznego), prezes zarządu Krajowego Instytutu Doradztwa Energetycznego oraz fundator Fundacji Doradztwa Energetycznego. Specjalizuje się w doradztwie dużym klientom biznesowym, rokrocznie powiększając portfel o kilkanaście nowych podmiotów. Jest Audytorem Energetycznym, Audytorem Energetycznym Przedsiębiorstw, Audytorem ISO 50001 i dyplomowanym Trenerem Sprzedaży. Jego konikiem jest sprzedaż energii i gazu oraz efektywność energetyczna. Popularyzator wiedzy o rynku energii, zwłaszcza wśród klientów. Autor bloga Doradca Energetyczny na MPolska24, twórca kanału Instytutu Doradztwa Energetycznego na YouTube i wielki miłośnik Twittera. Czasem udziela wypowiedzi dla branżowych mediów. Jak sam mówi: „W wolnych chwilach dealuje dobrą energią”.
|
|
|
|
|
Tomasz Ciesielski
Absolwent Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Robotyki na AGH w Krakowie oraz studiów podyplomowych na kierunku Zarządzanie projektem - Akademia Project Managera w WSB w Chorzowie. Posiada bogate praktyczne doświadczenie zawodowe zdobyte jako technolog w zakładzie produkcyjnym oraz inżynier wsparcia technicznego odpowiedzialny za projektowanie systemów pneumatyki oraz automatyki przemysłowej. W firmie WAGO ELWAG od 2016 roku, obecnie jako Menedżer w zespole branżowym Automatyka Przemysłowa.
|
|
|
|
|
Paweł Frankowski
Absolwent Automatyki i Robotyki na Wydziale Elektroniki Politechniki Wrocławskiej. Posiada bogate praktyczne doświadczenia zawodowe zdobyte jako projektant, programista oraz inżynier odpowiedzialny za wdrożenia systemów automatyki przemysłowej. Od 21 lat związany z polskim oddziałem firmy WAGO Kontakttechnik GmbH & Co.KG. Od początku swoje doświadczenia wykorzystywał przy prowadzeniu specjalistycznych szkoleń oraz bezpośrednim wsparciu klientów. Odpowiedzialny za budowę programu WAGO Solution Provider skupiający najważniejszych partnerów WAGO w branży automatyki. Od 2015r. kieruje pracami samodzielnego zespołu odpowiedzialnego za rozwój systemów automatyki.
|
|
|
|
|
Mateusz Grajewski
Ingersoll-Rand Industrial
|
Z wykształcenia inżynier wydziału Budownictwa i Inżynierii Środowiska, Uniwersytetu Technologiczno - Przyrodniczego w Bydgoszczy z wieloletnim doświadczeniem w branży technicznej. "Potrzeba pasji i zaangażowania, żeby naprawdę dogłębnie coś zrozumieć, przeżuć, a nie tylko szybko przełknąć. Większość ludzi nie poświęca na to czasu" (Steve Jobs). „Przeżuwacz”, audytor, specjalista w dziedzinie sprężonego powietrza z ponad 18-letnią praktyką, skoncentrowany na optymalizacji procesów, redukcji kosztów posiadania i poprawie efektywności energetycznej systemów wytwarzania sprężonego powietrza.
|
|
|
|
|
Jakub Kasprzycki
Absolwent Zarządzania i Marketingu oraz Informatyki na Politechnice Częstochowskiej. Posiada wieloletnie doświadczenie we wdrażaniu oprogramowania oraz projektowaniu układów akwizycji danych pomiarowych. Miłośnik sztuk walki, wędrówek górskich, lotnictwa oraz krótkofalarstwa.
|
|
|
|
|
Jacek Paradowski
Absolwent Politechniki Warszawskiej, wydział Mechatroniki. Od lat związany z technologią sprężania i dystrybucji gazów medycznych i technicznych. Projektant wielu rozwiazań wykorzystywanych w technologiach hiperbarycznych. Autor analiz i metodyki zapobiegania zamarzaniu układów redukcyjnych w warunkach niskich temperatur. Dystrybutor układów sprężania powietrza oddechowego do wartości 300bar. Certyfikowany audytor ISO 11011 dla zagadnień związanych z oceną i optymalizacją efektywności energetycznej pneumatyki. Ma na swoim koncie szereg wdrożeń i modernizacji służących obniżaniu kosztów wytwarzania i wykorzystywania sprężonego powietrza.
Prywatnie wielbiciel polskiej przyrody oraz miłośnik podróży rowerowych. Międzynarodowy instruktor płetwonurkowania.
|
|
|
|
|
Wojciech Połeć
|
|
|
|
|
Paweł Rutkowski
Absolwent Politechniki Warszawskiej, Wydział Mechaniczny, Technologiczny i Automatyzacji (obecnie Inżynierii Produkcji). Zajmuje się podczerwienią od 1992 roku najpierw jako przedstawiciel firmy AGEMA Infrared Systems (Szwecja), obecnie FLIR Systems (USA). Wielokrotnie szkolony z zakresu kamer, ich budowy, zasad działania i wykorzystania. 2-krotnie zdał egzamin Level I ITC, 1-krotnie zdał egzamin ITC Level II w 2000 roku. Nr licencji 200010N001 (prowadzący Bo Wallin). Był tłumaczem kursu ITC dla Elektrowni Łaziska, Elektrowni Kozienice, Politechniki Śląskiej, Polskich Sieci Energetyczny oraz dla Instytutu Technicznych Wojsk Lotniczych. Posiada duże doświadczenie z zakresu kursów termowizyjnych. Szkoli nowych użytkowników kamer termowizyjnych z ich zastosowania, pracy z kamerą oraz z oprogramowania. Zajmuje się również softwarową częścią serwisu kamer (firmwarem).
|
|
|
|
|
Adam Serwach
Absolwent Inżynierii materiałowej na Wydziale mechanicznym Politechniki Łódzkiej. Wieloletnie doświadczenie w Laboratorium kontroli jakości techniki łożyskowej, natomiast obecnie zdobywa coraz większe doświadczenie w technologii termoizolacji przemysłowej w firmie SUM Poland. Prywatnie mąż i ojciec, oddany miłośnik modelarstwa redukcyjnego spod znaku żagla i kotwicy. Spokój ducha odzyskuje na szlakach górskich i pokazach air show. Świadkowie twierdzą, że nie jest taki poważny na jakiego wygląda.
|
|
|
|
|
Robert Siwek
W firmie MICROSYS pracuję od ponad 10 lat. Jestem przedstawicielem handlowym opiekującym się rynkiem polskim oraz rynkami niemiecko języcznymi. Moją największą pasją jest majsterkowanie w domu i w ogrodzie. W ten sposób potrafię się doskonale zrelaksować.
|
|
|
|
|
Rafał Sochacki
SMC Industrial Automation
|
Związany z firmą SMC Industrial Automation Polska od prawie 15 lat. Doświadczony profesjonalista, który dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem z zakresu pneumatyki i automatyki przemysłowej. Na co dzień jestem aktywną osobą, która lubi zgłębiać swoją wiedzę w nowinkach technicznych.
Jako menadżer działu sprzedaży do klientów końcowych, odpowiadam za realizację strategii SMC w tym obszarze oraz zarządzam współpracą z autoryzowanymi dystrybutorami SMC Moje doświadczenie handlowe oraz wiedza techniczna pozwalają mu skutecznie reagować na oczekiwania rynkowe i dostosowywać strategie handlowe do zmieniających się potrzeb klientów.
|
|
|
|
|
Jacek Szewczyk
Z wykształcenia ekonomista o specjalizacji w zarządzaniu przedsiębiorstwami handlowymi. Z zamiłowania człowiek orkiestra – miłośnik motoryzacji, fotografii, gier planszowych, roślin owadożernych, podróży i kulinariów. Od wielu lat hobbysta jazdy na rowerze w plenerze i na rowerze stacjonarnym. Zawodowo związany z branżą oświetleniową ponad 12 lat. Od 10 lat na stanowisku product managera w jednej z największych firm oświetleniowych w Polsce ES-SYSTEM. Obecnie firma jest członkiem globalnej grupy oświetleniowej GLAMOX - więc również czuję się członkiem tej grupy. Od samego początku głównym przewodnim produktem jest i było oświetlenie wnętrzowe Prelegent i szkoleniowiec z zakresu produktowego, techniki świetlnej i energooszczędności.
|
|
|
|
|
|
|
|