|
|
|
By dotrzymać kroku konsumentom w zakresie szybkich, sprawnych i transparentnych dostaw rosnąć będzie stopień wdrożeń automatycznych i autonomicznych rozwiązań oraz cyfryzacja procesów. O tym, co najnowsze z tego obszaru dostępne jest na rynku będzie się można dowiedzieć na Konferencji Technicznej „Rozwiązania intralogistyczne i magazynowe”.
To tutaj praktycy i eksperci z kilku różnych branż podzielą się wiedzą i doświadczeniem z zakresu doskonalenia procesów we własnych firmach czy opowiedzą o błędach i trudnościach podczas dostosowywania procesów logistycznych do potrzeb zakładu. Zostaną omówione zarówno wdrożenia na szeroką skalę, jak i niewielkie modyfikacje mogące zaoszczędzić czas i pieniądze. Szeroki program poruszanych zagadnień umożliwi znalezienie rozwiązań technologicznych dopasowanych do potrzeb dla każdego uczestnika.
Dzień wcześniej, 29 marca w tym samym hotelu odbędzie się również Konferencja Techniczna Niezawodność i Utrzymanie Ruchu w zakładach produkcyjnych, na którą również serdecznie zapraszamy!
DLACZEGO WARTO?
- praktyczna formuła wydarzenia: prelekcje eksperckie, stoiska konsultacyjne i warsztaty techniczne
- różnorodny program odpowiadający wyzwaniom i potrzebom branży
- pakiet materiałów konferencyjnych
- imienny certyfikat uczestnictwa
- udział bezpłatny
CO ZYSKASZ?
- zdobędziesz praktyczne wskazówki i nowatorskie strategie, które wdrożysz z łatwościąw swoim zakładzie
- poszerzysz wiedzę o aktualne trendy, które usprawniają procesy
- wymienisz się doświadczeniem i spostrzeżeniami z innymi specjalistami z branży
- zyskasz możliwość bezpośredniej konsultacji z ekspertami
- nawiążesz wartościowe relacje biznesowe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- Zarząd/władze firmy - prezes, właściciel zakładu produkcyjnego, dyrektor zakładu, dyrektor oddziału
- Magazyn - kierownik/koordynator magazynu, specjalista ds. magazynowych, operator wózka widłowego, magazynier, operator urządzeń pakujących
- Logistyka - dyrektor/kierownik działu logistyki, koordynator działu logistyki
- Zakupy i rozwój dostawców - kierownik działu zakupów i logistyki, specjalista ds. zakupów strategicznych
- Zarządzanie budynkami - kierownik i specjalista zarządzający budynkami
- Kontrola jakości dostaw - kierownik ds. kontroli jakości dostaw
- BHP i ochrona przeciwpożarowa - główny specjalista ds. BHP
- Pion IT - kierownik działu IT, specjalista ds. zarządzania systemami ERP
- Obsługa produkcji - operator urządzeń dźwigowo-transportowych
- Nadzór techniczny - dyrektor lub kierownik ds. technicznych
- Utrzymanie Ruchu - kierownik działu UR, Mistrz UR
|
|
|
|
 |
|
Piotr Bogucki
Dyrektor Techniczny, odpowiedzialny za wdrażanie nowoczesnych technologii. Od blisko 20 lat pomaga zakładom produkcyjnym w projektach związanych z optymalizacją transportu wewnętrznego, ergonomią pracy itd. Odpowiedzialny za wdrożenie tysięcy projektów m.in. linie montażowe, roboty AGV, systemy lokalizacji, systemy wspierające kompletację. Współpraca zarówno z dużymi międzynarodowymi koncernami jak i małymi lokalnymi firmami, głównie z obszaru motoryzacji, AGD, lotnictwa i elektroniki.
|
|
|
 |
|
Kazimierz Grabowski
• Współzałożyciel marki Chaingers • Przez większość kariery zawodowej związany z branżą farmaceutyczną jako Manager Rozwoju Logistyki Magazynowej czy Dyrektor Logistyki • Absolwent Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej i Akademii Finansów w Warszawie • 25 lat doświadczenia w zarządzaniu magazynem • Udział w projektowaniu magazynu oraz w nadzorze nad budową • Specjalista w doborze kluczowych urządzeń magazynowych • Odpowiedzialny za uruchomienie sprzedaży i procesów operacyjnych w wielu polskich firmach
|
|
|
 |
|
Adam Gregorczyk
Absolwent Akademii Ekonomicznej (aktualnie Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach - Wydział Zarządzania i Marketingu . Dyrektor Marketingu i Członek Zarządu Novatel Sp. z o.o. . Od 1992 roku związany z branżą telekomunikacji i radiokomunikacji dla sektora przemysłowego, ochrony zdrowia, transportu i infrastruktury.
|
|
|
 |
|
Bartosz Jacyna
• Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, stypendysta Leipzig Graduate School of Management. • Współzałożyciel marki Logisys i Chaingers • Specjalizuje się w zarządzaniu strategicznym, planowaniu i rozwiązywaniu problemów na styku logistyki i pozostałych funkcji w firmie. • Uruchamiał lub pracował w projektach analitycznych i doradczych dla takich firm, jak Volkswagen Polska, Grupa Żywiec, Bakoma, EMPiK, Grupa Iglotex, Mondi, Pfeifer & Langen, Philips, Żabka Polska i inne. • Inicjator Panelu Polskich Menedżerów Logistyki – platformy badań rynku logistycznego w Polsce oraz wymiany specjalistycznych doświadczeń. • Prelegent oraz moderator dyskusji na wydarzeniach branżowych, autor artykułów eksperckich. • Jedna ze „100 twarzy polskiej logistyki” wg czasopisma Logistyka a Jakość.
|
|
|
 |
|
Mateusz Kajetańczyk
Absolwent Wydziału Towaroznawstwa na Uniwersytecie Ekonomicznym. Od 2016 r uczestniczy w międzynarodowych projektach firmy TENTE. Swoją rozległą wiedzę zdobył poprzez liczne szkolenia specjalistyczne w Polsce, Niemczech i Francji oraz prowadząc doradztwo technologiczne w zakresie rozwiązań mobilnych dla klientów. Ma doświadczenie w licznych wdrożeniach optymalizujących procesy logistyczne w centrach dystrybucyjnych oraz w zakładach produkcyjnych.
|
|
|
 |
|
Sebastian Kopaszewski
Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na kierunku Polityka Gospodarcza i Strategii Przedsiębiorstw. Po studiach zaczął pracę w firmie w branży teletechnicznej gdzie zdobywał swoje pierwsze doświadczenia zawodowe. Kolejne zatrudnienie było dużym wyzwaniem z uwagi na zmianę obszaru działania. Okazało się że systemy transportu bliskiego tak bardzo go pochłonęły, że w firmie PROMAG S.A. pracuje już ponad 16 lat. Aktualnie piastuje stanowisko Dyrektora Departamentu Sprzedaży, gdzie zarządza pracą ponad trzydziestoosobowym zespołem.
|
|
|
 |
|
Jakub Królik
Związany z branżą IT od 2009 roku, z czego od 2011 roku z systemami IT w obszarze logistyki magazynowej.
Udział w kilkudziesięciu projektach wdrożeniowych jako programista, kierownik projektów oraz konsultant systemów IT. Pracował dla takich firm jak iSpot, Maczfit, Fabryki Mebli Forte, Grupa Nowy Styl, DBK Group, Orbis, Iglotex, Mleczarnia Turek, NTFY, ZPAS Group.
|
|
|
 |
|
Bartosz Kujawski
Specjalizuje się we współpracy z zakładami przemysłowymi. Doradza w zakresie doboru technologii oraz urządzeń przeznaczonych do utrzymania czystości w obszarze produkcji. Prowadzi działania w różnych gałęziach przemysłu. W przedsiębiorstwach porusza się głównie pomiędzy działem utrzymania ruchu i produkcji. Współpracuje z firmami zajmującymi się projektowaniem i budową maszyn oraz linii technologicznych. Uczestnik branżowych szkoleń i konferencji.
|
|
|
 |
|
Daniel Kusak
Absolwent Politechniki Warszawskiej na kierunku Mechanika i Budowa Maszyn. Po studiach związał się z obszarem automatyzacji procesów intralogistycznych, gdzie zdobywał doświadczenia zawodowe w zakresie sprzedaży i doradztwa technicznego. Posiada doświadczenie w sprzedaży B2B w branży przemysłowej oraz logistycznej. Na co dzień doradza klientom w zakresie systemów składowania, transportu wewnętrznego i sortowania. Ceni transparentność w pracy z Klientem, wychodząc z założenia, iż każda technologia ma swoje wady i zalety, a kluczem do sukcesu jest optymalne dopasowanie do indywidualnego procesu intralogistycznego. Aktualnie pełni funkcję Dyrektora Zarządzającego w Ferag Polska sp. z o.o.
|
|
|
 |
|
Maciej Lewandowski
Absolwent Wydziału Mechanicznego Politechniki Łódzkiej. Zaczynał jako konstruktor – posiada 10-letnie doświadczenie w projektowaniu i optymalizacji systemów automatycznych. Stawia na pełną przejrzystość w pracy z Klientem, wychodząc z założenia, że każda technologia ma swoje wady i zalety, a kluczem do sukcesu jest optymalne dopasowanie do indywidualnego procesu intralogistycznego.
|
|
|
 |
|
Błażej Maćkowski
Od 8 lat na stanowisku Vertical Market Manager Packaging Industry, od 2 jako regionalny dyrektor sprzedaży w firmie Turck, lidera wśród producentów komponentów automatyki przemysłowej. Absolwent Politechniki Warszawskiej, związany z firmą od 2007 roku. Uczestniczył w licznych targach, szkoleniach oraz konferencjach naukowych poszerzając swoją wiedzę zawodową. Interesuje się wdrażaniem nowych technologii przemysłowych, a wolnym czasie zapalony siatkarz, kibic i sportowiec.
|
|
|
 |
|
Julian Malaka
Platforma Przemysłu Przyszłości
|
Doktorant w dyscyplinie inżynieria mechaniczna ze stażem naukowym w Polsce i w Niemczech; prowadzący zajęcia na studiach MBA, podyplomowych lub dziennych w Politechnice Śląskiej, Wyższej Szkole Bankowej, Uczelni Łazarskiego; trener w centrum szkoleń inżynierskich EMT-Systems; audytor i trener audytorów ADMA (ADvanced MAnufacturing) z certyfikatami agencji Agoria, autor i redaktor merytoryczny opracowań publikowanych przez Fundację Platforma Przemysłu Przyszłości (FPPP); prelegent podczas wydarzeń konferencyjnych i medialnych dot. rozwoju przemysłu o zasięgu krajowym oraz międzynarodowym organizowanych m.in. przez FPPP, Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP), Narodowe Centrum Badań i Rozwoju (NCBiR), Bank Gospodarstwa Krajowego (BGK), Polskie Naukowo-Techniczne Towarzystwo Eksploatacyjne (PNTTE), fundacje, izby, parki, centra i inne jednostki działające na rzecz rozwoju przedsiębiorczości; współtwórca (w zakresie koncepcji i zawartości merytorycznej) interaktywnych narzędzi wsparcia przedsiębiorców FPPP; autor publikacji i prelegent konferencji naukowych w obszarach technicznych; autor publikacji popularnonaukowych dot. zagadnień przemysłowych; pracownik zakładów przemysłowych.
|
|
|
 |
|
Marek Mularczyk
Absolwent Wydziału Mechanicznego AGH w Krakowie, z branżą automatyki i sterowania związany od ponad 20 lat. W firmie NORD pracuje od 2004 roku, odpowiedzialny za bezpośrednie kontakty handlowe i techniczne z kluczowymi klientami. Prowadzi szkolenia techniczne dla konstruktorów i użytkowników systemów napędowych zarówno w zakresie mechaniki jak i sterowania. Liczne doświadczenia zdobyte podczas uruchamiania prototypowych maszyn.
|
|
|
 |
|
Krzysztof Nowakowski
Informatyk przemysłowy, absolwent Politechniki Śląskiej, specjalista logistyki wewnętrznej z ponad 15-to letnim stażem w zakresie doradztwa technicznego w zakresie rozwiązań magazynowych.
Uczestnik i prelegent niezliczonych konferencji w kraju i za granicą o tematyce związanej z intralogistyką.
Entuzjasta optymalizacji procesów magazynowych, ergonomii w pracy oraz nowoczesnych technologii w przemyśle i informatyce.
|
|
|
 |
|
Artur Olejniczak
Menedżer z 16 letnim doświadczeniem w branży Transport, Spedycja, Logistyka. Z zaangażowaniem dzielący się swoją ekspercką wiedzą i interdyscyplinarnymi umiejętnościami. Jest cenionym Moderatorem i Keynote Speakerem największych branżowych konferencji. Od 7 lat Trenerem Biznesu i Wykładowcą Wyższej Szkoły Logistyki. Współorganizował Polski Kongres Logistyczny LOGISTICS - stając się "jego twarzą". Od wielu lat baczny obserwator i recenzent wydarzeń oraz nowości branży TSL i KEP. Jest autorem ponad 100 publikacji dotyczących TSL na łamach czasopisma LOGISTYKA, Gazety Wyborczej, Rzeczpospolita, MSP i innych fachowych czasopism. Specjalizuje się w popularyzowaniu szerokiemu gronu odbiorców różnych aspektów związanych z szeroko pojętą logistyką. Znany z uśmiechu (pozytywnego podejścia do ludzi), barwnego języka oraz charyzmatycznej osobowości. Z pasją, profesjonalizmem i pełnym zaangażowaniem realizuję podejmowane projekty skutecznie stosując strategię win-win.
|
|
|
 |
|
Tomasz Prądzyński
|
|
|
 |
|
Adrien Sasiela
|
|
|
 |
|
Katarzyna Siudak
Absolwentka Wydziału Towaroznawstwa na Uniwersytecie Ekonomicznym. Od 2007 r uczestniczy w międzynarodowych projektach firmy TENTE. Swoją rozległą wiedzę zdobyła poprzez liczne szkolenia specjalistyczne w Polsce, Niemczech i Francji oraz prowadząc projekty w zakresie rozwiązań mobilnych dla klientów w wielu branżach.
|
|
|
 |
|
Michał Sosiński
Absolwent programu MBA Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Ze sprzedażą i marketingiem związany od ponad 20 lat, czego efektem jest udział w ponad 100 projektach zrealizowanych dla sektora IT, TSL, e-commerce i ubezpieczeń. Ma doświadczenie w zarządzaniu dużymi zespołami marketingu i sprzedaży, controllingu oraz wdrażaniu systemów pomiaru efektywności procesów koncentrujących się na kliencie. Większość projektów, które zrealizował dotyczyła firm i usług technologicznych działających w modelu SaaS.
|
|
|
 |
|
Marek Wierzbicki
Ekspert z zakresu Optymalizacji Procesów Logistycznych, Automatyki Magazynowej oraz Informatyki Biznesowej. Specjalista w szerokim spektrum nowych technologii, motywacji i komunikacji. Posiada ponad 20-letnie doświadczenia na stanowiskach menadżerskich we własnej firmie i spółkach publicznych: OSDW Azymut, LSI Software, Redan. Zajmuje się optymalizacją procesów logistycznych pod kątem efektywności finansowej, ergonomii i optymalnej wydajności ludzkiej. Projektuje procesy pod potrzeby indywidualnych rozwiązań logistycznych. Opracowuje testy akceptacyjne oprogramowania biznesowego, automatyki magazynowej i procesów logistycznych. Wspiera firmy w projektach unijnych w zakresie dofinansowania innowacyjności. Nadzoruje rozwój e-commerce zarówno od strony technicznej jak i tzw. miękkiej. Autor wielu publikacji na temat informatyki, logistyki, motywacji i ryzyka inwestycji.
|
|
|
 |
|
Norbert Wyszomirski
Managing Director w ELOKON Logistics odpowiedzialny za współpracę z klientami w Polsce. Posiada 20-letnie doświadczenie w sprzedaży B2B w branży przemysłowej oraz logistycznej. Na co dzień doradza klientom w zakresie systemów bezpieczeństwa dla większej wydajności procesów w intralogistyce i obszarach produkcyjnych – zrealizował projekty w firmach takich jak PepsiCo, Canpack czy PreZero. Doświadczenie zawodowe w zakresie sprzedaży i doradztwa technicznego pozyskał m.in. w firmach Nilfisk, Tennant.
|
|
|
 |
|
Marcin Zychowicz
Ponad 15-letnie doświadczenie w dostarczaniu rozwiązań IT dla logistyki - systemy klasy WMS, TMS, WES, YARD oraz w optymalizacji i projektowaniu procesów. Zaangażowany w projekty doradcze i wdrożeniowe dla takich firm jak, iSpot, NTFY, Maczfit, Ruukki, Nowy Styl, Next Bike, Neonail, Ravet, Coffe Desk, Metal Fach, Fabryki Mebli Forte.
|
|
|
|
|
|
|