|
|
|
By dotrzymać kroku konsumentom w zakresie szybkich, sprawnych i transparentnych dostaw rosnąć będzie stopień wdrożeń automatycznych i autonomicznych rozwiązań oraz cyfryzacja procesów. O tym, co najnowsze z tego obszaru dostępne jest na rynku będzie się można dowiedzieć na Konferencji Technicznej „Rozwiązania intralogistyczne i magazynowe”.
To tutaj praktycy i eksperci z kilku różnych branż podzielą się wiedzą i doświadczeniem z zakresu doskonalenia procesów we własnych firmach czy opowiedzą o błędach i trudnościach podczas dostosowywania procesów logistycznych do potrzeb zakładu. Zostaną omówione zarówno wdrożenia na szeroką skalę, jak i niewielkie modyfikacje mogące zaoszczędzić czas i pieniądze. Szeroki program poruszanych zagadnień umożliwi znalezienie rozwiązań technologicznych dopasowanych do potrzeb dla każdego uczestnika.
Dzień wcześniej, 17 maja w tym samym hotelu odbędzie się również Konferencja Techniczna Efektywność energetyczna w przemyśle, na którą również serdecznie zapraszamy!
DLACZEGO WARTO?
- praktyczna formuła wydarzenia: prelekcje eksperckie, stoiska konsultacyjne i warsztaty techniczne
- różnorodny program odpowiadający wyzwaniom i potrzebom branży
- pakiet materiałów konferencyjnych
- imienny certyfikat uczestnictwa
- udział bezpłatny
CO ZYSKASZ?
- zdobędziesz praktyczne wskazówki i nowatorskie strategie, które wdrożysz z łatwościąw swoim zakładzie
- poszerzysz wiedzę o aktualne trendy, które usprawniają procesy
- wymienisz się doświadczeniem i spostrzeżeniami z innymi specjalistami z branży
- zyskasz możliwość bezpośredniej konsultacji z ekspertami
- nawiążesz wartościowe relacje biznesowe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- Zarząd/władze firmy - prezes, właściciel zakładu produkcyjnego, dyrektor zakładu, dyrektor oddziału
- Magazyn - kierownik/koordynator magazynu, specjalista ds. magazynowych, operator wózka widłowego, magazynier, operator urządzeń pakujących
- Logistyka - dyrektor/kierownik działu logistyki, koordynator działu logistyki
- Zakupy i rozwój dostawców - kierownik działu zakupów i logistyki, specjalista ds. zakupów strategicznych
- Zarządzanie budynkami - kierownik i specjalista zarządzający budynkami
- Kontrola jakości dostaw - kierownik ds. kontroli jakości dostaw
- BHP i ochrona przeciwpożarowa - główny specjalista ds. BHP
- Pion IT - kierownik działu IT, specjalista ds. zarządzania systemami ERP
- Obsługa produkcji - operator urządzeń dźwigowo-transportowych
- Nadzór techniczny - dyrektor lub kierownik ds. technicznych
- Utrzymanie Ruchu - kierownik działu UR, Mistrz UR
|
|
|
|
 |
|
Piotr Bogucki
Dyrektor Techniczny, odpowiedzialny za wdrażanie nowoczesnych technologii. Od blisko 20 lat pomaga zakładom produkcyjnym w projektach związanych z optymalizacją transportu wewnętrznego, ergonomią pracy itd. Odpowiedzialny za wdrożenie tysięcy projektów m.in. linie montażowe, roboty AGV, systemy lokalizacji, systemy wspierające kompletację. Współpraca zarówno z dużymi międzynarodowymi koncernami jak i małymi lokalnymi firmami, głównie z obszaru motoryzacji, AGD, lotnictwa i elektroniki.
|
|
|
 |
|
Adam Broekere
Adam jest odpowiedzialny za szeroki zakres usług doradczych w zakresie rynku przemysłowego dla klientów CBRE oraz rozwijanie nowych możliwości biznesowych.
Koncentruje się na reprezentowaniu biznesu najemców na każdym etapie projektów nieruchomości przemysłowych, doradza w zakresie efektywności operacyjnej oraz zmniejszania kosztów. Zajmuje się obsługą transakcyjną najemców z różnych branż oraz dostarcza pełen zakres danych z rynku magazynowego. Adam pracuje na południu Polski i rozumie lokalne standardy gospodarcze.
Jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Krakowie oraz studiów podyplomowych na kierunku Logistyka i Zarządzanie Łańcuchem Dostaw (SGH Warszawa). Posiada doświadczenie na rynku nieruchomości oraz w zakresie optymalizacji łańcucha dostaw i dystrybucji.
|
|
|
 |
|
Michał Bubak
Absolwent Maszyn Górniczych, Budowlanych i Drogowych na wydziale Górnictwa i Geologii Politechniki Śląskiej. Od ponad 6 lat w branży napędowej. W KTR odpowiedzialny za techniczne doradzctwo w dziedzinie przeniesienia napędu, hydrauliki oraz układów hamulcowych. Od 2023 roku również rozwija dział marketingu w KTR. Pasjonat sportów motorowych. Miłośnik nowinek technicznych.
|
|
|
 |
|
Michał Furmański
Absolwent Politechniki Poznańskiej kierunku Mechatroniki na wydziale Budowy Maszyn. W ABB od 2017 roku. Od 2006 roku pomaga automatyzować polski przemysł wspierając przedsiębiorców we wdrożeniach systemów pozwalających na podnoszenie konkurencyjności i produktywności. W czasie swojej kariery zrealizował wiele projektów z wykorzystaniem najnowszych osiągnięć technologii dostępnych na rynku, w tym robotów przemysłowych, robotów mobilnych, systemów wizyjnych, oprogramowania (MES, WMS, SCADA). W ABB odpowiedzialny za rozwój rynku polskiego w obszarze robotyki, wyznaczanie nowych trendów automatyzacji oraz budowanie strategii rozwoju oferty robotów przemysłowych ABB oraz uprzemysłowienia innowacji technologicznych (AI). Na co dzień współpracuje z globalnymi koncernami z branży FMCG, którym pomaga podejmować wyzwania związane z trendami rynkowymi i zmianami zwyczajów zakupowych konsumentów.
|
|
|
 |
|
Kazimierz Grabowski
• Współzałożyciel marki Chaingers • Przez większość kariery zawodowej związany z branżą farmaceutyczną jako Manager Rozwoju Logistyki Magazynowej czy Dyrektor Logistyki • Absolwent Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej i Akademii Finansów w Warszawie • 25 lat doświadczenia w zarządzaniu magazynem • Udział w projektowaniu magazynu oraz w nadzorze nad budową • Specjalista w doborze kluczowych urządzeń magazynowych • Odpowiedzialny za uruchomienie sprzedaży i procesów operacyjnych w wielu polskich firmach
|
|
|
 |
|
Adam Gregorczyk
Absolwent Akademii Ekonomicznej (aktualnie Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach - Wydział Zarządzania i Marketingu . Dyrektor Marketingu i Członek Zarządu Novatel Sp. z o.o. . Od 1992 roku związany z branżą telekomunikacji i radiokomunikacji dla sektora przemysłowego, ochrony zdrowia, transportu i infrastruktury.
|
|
|
 |
|
Mariusz Hetmańczyk
Platforma Przemysłu Przyszłości
|
Profesor Politechniki Śląskiej oraz Zastępca Dyrektora Działu Zarządzania Wiedzą Fundacji Platforma Przemysłu Przyszłości. Specjalizuje się w doradztwie z zakresu automatyki i robotyki, sterowania, mechatroniki, diagnostyki przemysłowej, predykcji stanów bazującej na metodach grafowych oraz technologii MEMS. Autor oraz współautor ponad 120 publikacji naukowych. Współautor 5 patentów przyznanych przez UPRP oraz jednego patentu europejskiego. Brał udział w 14 projektach naukowo badawczych oraz 17 programach o charakterze edukacyjnym i szkoleniowym finansowych ze środków UE (m.in. z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Europejskiego Funduszu Społecznego) oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego. Autor 13 autorskich materiałów dydaktycznych (przedmiotów) zgodnych z wymogami Krajowych Ram Kwalifikacji KRK w języku polskim i w języku angielskim. Współautor 16 wdrożeń przemysłowych (w tym innowacyjnych maszyn, linii technologicznych oraz stanowisk do kontroli jakości). Uczestnik 12 staży przemysłowych w zakresie zautomatyzowanej produkcji oraz Przemysłu 4.0. Od 2007 roku związany z różnymi branżami przemysłowymi w zakresie projektowania, wdrożeń, projektów naukowo-badawczych oraz szkoleń inżynierskich. Autor 28 kompleksowych materiałów szkoleniowych z dziedziny automatyzacji, diagnostyki, predykcji oraz Przemysłu 4.0. Certyfikowany trener metody ADMA.
|
|
|
 |
|
Bartosz Jacyna
• Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, stypendysta Leipzig Graduate School of Management. • Współzałożyciel marki Logisys i Chaingers • Specjalizuje się w zarządzaniu strategicznym, planowaniu i rozwiązywaniu problemów na styku logistyki i pozostałych funkcji w firmie. • Uruchamiał lub pracował w projektach analitycznych i doradczych dla takich firm, jak Volkswagen Polska, Grupa Żywiec, Bakoma, EMPiK, Grupa Iglotex, Mondi, Pfeifer & Langen, Philips, Żabka Polska i inne. • Inicjator Panelu Polskich Menedżerów Logistyki – platformy badań rynku logistycznego w Polsce oraz wymiany specjalistycznych doświadczeń. • Prelegent oraz moderator dyskusji na wydarzeniach branżowych, autor artykułów eksperckich. • Jedna ze „100 twarzy polskiej logistyki” wg czasopisma Logistyka a Jakość.
|
|
|
 |
|
Sebastian Kopaszewski
Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na kierunku Polityka Gospodarcza i Strategii Przedsiębiorstw. Po studiach zaczął pracę w firmie w branży teletechnicznej gdzie zdobywał swoje pierwsze doświadczenia zawodowe. Kolejne zatrudnienie było dużym wyzwaniem z uwagi na zmianę obszaru działania. Okazało się że systemy transportu bliskiego tak bardzo go pochłonęły, że w firmie PROMAG S.A. pracuje już ponad 16 lat. Aktualnie piastuje stanowisko Dyrektora Departamentu Sprzedaży, gdzie zarządza pracą ponad trzydziestoosobowym zespołem.
|
|
|
 |
|
Michał Kulig
Michał świadczy szeroki zakres usług doradczych na rynku magazynowo-przemysłowym, które są skierowane do klientów CBRE. Odpowiada również za nawiązywanie nowych relacji biznesowych oraz pozyskiwanie nieruchomości gruntowych.
Koncentruje się na reprezentowaniu najemcy na każdym etapie transakcji, doradza w zakresie zwiększenia efektywności operacyjnej oraz redukcji kosztów utrzymania magazynu. Zajmuje się obsługą transakcyjną najemców z różnych branż oraz dostarcza im najświeższe dane z rynku magazynowego. Michał pracuje na południu Polski i zna doskonale lokalne standardy gospodarcze.
Michał jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Katowicach, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz studiów podyplomowych na kierunku Wycena nieruchomości Krakowskiej Szkoły Biznesu. Jest również licencjonowanym Rzeczoznawcą majątkowym. Posiada wieloletnie doświadczenie na rynku nieruchomości gruntowych oraz magazynowo-produkcyjnych.
|
|
|
 |
|
Maciej Lewandowski
Absolwent Wydziału Mechanicznego Politechniki Łódzkiej. Zaczynał jako konstruktor – posiada 10-letnie doświadczenie w projektowaniu i optymalizacji systemów automatycznych. Stawia na pełną przejrzystość w pracy z Klientem, wychodząc z założenia, że każda technologia ma swoje wady i zalety, a kluczem do sukcesu jest optymalne dopasowanie do indywidualnego procesu intralogistycznego.
|
|
|
 |
|
Krzysztof Nowakowski
Informatyk przemysłowy, absolwent Politechniki Śląskiej, specjalista logistyki wewnętrznej z ponad 15-to letnim stażem w zakresie doradztwa technicznego w zakresie rozwiązań magazynowych.
Uczestnik i prelegent niezliczonych konferencji w kraju i za granicą o tematyce związanej z intralogistyką.
Entuzjasta optymalizacji procesów magazynowych, ergonomii w pracy oraz nowoczesnych technologii w przemyśle i informatyce.
|
|
|
 |
|
Katarzyna Siudak
Absolwentka Wydziału Towaroznawstwa na Uniwersytecie Ekonomicznym. Od 2007 r uczestniczy w międzynarodowych projektach firmy TENTE. Swoją rozległą wiedzę zdobyła poprzez liczne szkolenia specjalistyczne w Polsce, Niemczech i Francji oraz prowadząc projekty w zakresie rozwiązań mobilnych dla klientów w wielu branżach.
|
|
|
 |
|
Kamil Wachowicz
Product Manager odpowiedzialny za produkty automatyki przemysłowej Phoenix Contact w Polsce. Są to: Sterowniki, Moduły I/O, Komputery Przemysłowe, Panele Operatorskie, Urządzenia komunikacji przemysłowej.
|
|
|
 |
|
Grzegorz Walewski
|
|
|
 |
|
Norbert Wyszomirski
Managing Director w ELOKON Logistics odpowiedzialny za współpracę z klientami w Polsce. Posiada 20-letnie doświadczenie w sprzedaży B2B w branży przemysłowej oraz logistycznej. Na co dzień doradza klientom w zakresie systemów bezpieczeństwa dla większej wydajności procesów w intralogistyce i obszarach produkcyjnych – zrealizował projekty w firmach takich jak PepsiCo, Canpack czy PreZero. Doświadczenie zawodowe w zakresie sprzedaży i doradztwa technicznego pozyskał m.in. w firmach Nilfisk, Tennant.
|
|
|
|
|
|
|