|
|
|
|
|
|
Kluczowe spotkania branżowe z obszaru intralogistyki i magazynowania w Polsce „Optymalizacja procesów intralogistycznych i magazynowych”
Zapraszamy na bezpłatną Konferencję "Optymalizacja procesów intralogistycznych i magazynowych", poświęconą dynamicznym zmianom w branży logistycznej.
Podczas wydarzenia, eksperci z różnych branż podzielą się doświadczeniami z doskonalenia procesów logistyczno-magazynowych w firmach oraz omówią wyzwania związane z dostosowaniem ich do specyfiki każdego zakładu. Omówione zostaną zarówno kompleksowe wdrożenia, jak i niewielkie modyfikacje pozwalające oszczędzić czas i zasoby finansowe.
Konferencja skupi się na szerokim spektrum tematów, obejmujących systemy transportowe wewnątrz magazynów, urządzenia do transportu wewnętrznego, roboty magazynowe, systemy automatycznego magazynowania i kompletowania zamówień, systemy RFID i identyfikacji bezprzewodowej, oprogramowanie dla intralogistyki, projektowanie i doradztwo w zakresie intralogistyki, jak również maszyny i urządzenia do etykietowania oraz zagadnienia dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP) w magazynach i halach. Konferencja zapewnia możliwość znalezienia rozwiązań technologicznych dopasowanych do indywidualnych potrzeb każdego uczestnika.
Istotnych aspektem jest także możliwość nawiązania wartościowych relacji biznesowych, które pomogą w dalszym rozwoju zawodowym czy współpracy.
Zapraszamy do udziału!
Kiedy: 20 czerwca (czwartek) | 8:00 – 15:30 | Program
Gdzie: Hotel Atena Mielec, ul. Przemysłowa 67, Mielec | bezpłatny parking
Koszt: Udział bezpłatny | Rejestracja online
Liczba wejściówek: obowiązuje limit 80 miejsc
Podziel się i udostępnij swojej sieci kontaktów:
LinkedIn | Facebook
INFORMACJE W PIGUŁCE
- Jednodniowa, efektywna formuła spotkania
- Prelekcje eksperckie
- Część wystawiennicza z dostępem do ekspertów logistycznych
- Konkursy z nagrodami
- Całodzienny dostęp do przerw kawowych oraz ciepły poczęstunek
- Drukowany imienny certyfikat uczestnictwa
Chcielibyśmy również zaprosić na dwie kolejne konferencje, ktore odbęda się w tym samym miejscu:
#KonferencjeTechniczne #AxonMedia #Intralogistyka #Magazynowanie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Udział w konferencji jest bezpłatny dla przedstawicieli firm zgodnych z kryteriami grupy docelowej, w tym głównie:
> prezesów, właścicieli oraz dyrektorów w zakładach produkcyjnych oraz centrach logistycznych
> dyrektorów oraz kierowników ds. logistyki
> dyrektorów, kierowników i koordynatorów magazynów
> dyrektorów oraz kierowników ds. kontroli jakości dostaw
> kierowników i specjalistów zarządzających budynkami
> inżynierów zajmujących się automatyzacją procesów magazynowych
> kierowników łańcucha dostaw
> kierowników, inżynierów i osoby zarządzające produkcją
> dyrektorów oraz kierowników ds. technicznych
> dyrektorów oraz kierowników ds. inwestycji
> dyrektorów oraz kierowników działów IT
> kierowników, inżynierów oraz specjalistów działów Utrzymania Ruchu
> osoby kierujące procesami Lean Manufacturing
> integratorów
Osoby spoza grupy docelowej chcące wziąć udział w konferencji proszone są o kontakt: biuro@axonmedia.pl.
|
|
|
|
|
|
Tomasz Baryła
Produkt Manager odpowiedzialny w Anter System za kluczowych klientów. Wspiera i tworzy nowe rozwiązania w zakresie Elastycznych Barier Ochronnych. Na co dzień wyszukuje i wdraża innowacje produktowe. Odpowiedzialny jest też za dobór strategii rozwoju produktu, eksport i udział w międzynarodowych targach branżowych. Z branżą przemysłową związany jest od 11 lat.
|
|
|
|
|
Piotr Bogucki
Dyrektor Techniczny, odpowiedzialny za wdrażanie nowoczesnych technologii. Od blisko 20 lat pomaga zakładom produkcyjnym w projektach związanych z optymalizacją transportu wewnętrznego, ergonomią pracy itd. Odpowiedzialny za wdrożenie tysięcy projektów m.in. linie montażowe, roboty AGV, systemy lokalizacji, systemy wspierające kompletację. Współpraca zarówno z dużymi międzynarodowymi koncernami jak i małymi lokalnymi firmami, głównie z obszaru motoryzacji, AGD, lotnictwa i elektroniki.
|
|
|
|
|
Tomasz Boruta
Od 16 lat związny ze sprzedażą, realizacją i wdrażaniem zintegrowanych procesów logistycznych w centrach dystrybucyjnych i zakładach produkcyjnych u największych liderów branżowych w całej Europie. Odpowiedzialny za kreowanie rozwiązań koncepcyjnych, analizę przypadku, dobór właściwej strategii rozwoju procesów intralogistycznych. Doświadczenie zdobywał w branży retail oraz automotive, gdzie nowoczene technologie w połączeniu z innowacyjnymi koncepcjami dążą do optymalizacji procesów. Obecnie rozwija projekty z branży e-commerce, retail, FMCG, w których największą rolę odgrywaja innowacyjne i wysoce zautomatyzowane systemy transportu i magazynowania, gdzie kluczem jest idea „przemysłu 4.0” Od 2022 Prezes Zarządu Gebhardt Polska, wyróżnionej nagrodą Diamentów Forbesa 2023.
|
|
|
|
|
Piotr Dratwa
Reesink Logistic Solutions
|
Entuzjastyczny doradca z ponad 15-letnim doświadczeniem w sprzedaży. Przygodę w branży logistycznej rozpocząłem od wózków widłowych przez osprzęt intralogistyczny, regały magazynowe a kończąc na automatycznych rozwiązaniach magazynowych. Obecnie odpowiedzialny za rozwój sprzedaży w firmie Reesink Logistic Solutions na rynkach: polskim, czeskim oraz słowackim. Z mojej perspektywy sprzedaż to pomaganie klientowi w podjęciu najlepszej decyzji i to właśnie motywuje mnie na co dzień.
|
|
|
|
|
Tomasz Figlewicz
Zajmuję się znakowaniem produktów, w tym rozwiązaniami Print and Apply, znakowaniem atramentowym i laserowym oraz systemami RTLS (Real Time Location System). Ponadto opracowuję koncepcję wdrażania systemów paletyzacji z wykorzystaniem robotów lub cobotów a także przygotowuje wdrożenia robotów mobilnych na produkcji i w magazynach oraz koncepcję integracji robotów z systemami MES/WMS/Traceability.
|
|
|
|
|
Wioletta Góral-Kukielka
|
|
|
|
|
Jurand Gołębiowski
Produkt Manager RFiD, Absolwent wydziału Inżynierii Mechanicznej i Robotyki, AGH Kraków
|
|
|
|
|
Kazimierz Grabowski
• Współzałożyciel marki Chaingers • Przez większość kariery zawodowej związany z branżą farmaceutyczną jako Manager Rozwoju Logistyki Magazynowej czy Dyrektor Logistyki • Absolwent Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej i Akademii Finansów w Warszawie • 25 lat doświadczenia w zarządzaniu magazynem • Udział w projektowaniu magazynu oraz w nadzorze nad budową • Specjalista w doborze kluczowych urządzeń magazynowych • Odpowiedzialny za uruchomienie sprzedaży i procesów operacyjnych w wielu polskich firmach
|
|
|
|
|
Bartosz Jacyna
• Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, stypendysta Leipzig Graduate School of Management. • Współzałożyciel marki Logisys i Chaingers • Specjalizuje się w zarządzaniu strategicznym, planowaniu i rozwiązywaniu problemów na styku logistyki i pozostałych funkcji w firmie. • Uruchamiał lub pracował w projektach analitycznych i doradczych dla takich firm, jak Volkswagen Polska, Grupa Żywiec, Bakoma, EMPiK, Grupa Iglotex, Mondi, Pfeifer & Langen, Philips, Żabka Polska i inne. • Inicjator Panelu Polskich Menedżerów Logistyki – platformy badań rynku logistycznego w Polsce oraz wymiany specjalistycznych doświadczeń. • Prelegent oraz moderator dyskusji na wydarzeniach branżowych, autor artykułów eksperckich. • Jedna ze „100 twarzy polskiej logistyki” wg czasopisma Logistyka a Jakość.
|
|
|
|
|
Sebastian Kopaszewski
Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na kierunku Polityka Gospodarcza i Strategii Przedsiębiorstw. Po studiach zaczął pracę w firmie w branży teletechnicznej gdzie zdobywał swoje pierwsze doświadczenia zawodowe. Kolejne zatrudnienie było dużym wyzwaniem z uwagi na zmianę obszaru działania. Okazało się że systemy transportu bliskiego tak bardzo go pochłonęły, że w firmie PROMAG S.A. pracuje już ponad 16 lat. Aktualnie piastuje stanowisko Dyrektora Departamentu Sprzedaży, gdzie zarządza pracą ponad trzydziestoosobowym zespołem.
|
|
|
|
|
Daniel Kusak
Absolwent Politechniki Warszawskiej na kierunku Mechanika i Budowa Maszyn. Po studiach związał się z obszarem automatyzacji procesów intralogistycznych, gdzie zdobywał doświadczenia zawodowe w zakresie sprzedaży i doradztwa technicznego. Posiada doświadczenie w sprzedaży B2B w branży przemysłowej oraz logistycznej. Na co dzień doradza klientom w zakresie systemów składowania, transportu wewnętrznego i sortowania. Ceni transparentność w pracy z Klientem, wychodząc z założenia, iż każda technologia ma swoje wady i zalety, a kluczem do sukcesu jest optymalne dopasowanie do indywidualnego procesu intralogistycznego. Aktualnie pełni funkcję Dyrektora Zarządzającego w Ferag Polska sp. z o.o.
|
|
|
|
|
Maciej Lewandowski
Magister inżynier automatyki i robotyki Politechniki Łódzkiej wydziału mechanicznego. 10 letnie doświadczeni w automatyzacji procesów. Praktyk zaczynający swoją karierę zawodową jako konstruktor maszyn. Duża pracowitość i zaangażowanie doprowadziło do objęcia stanowiska, na którym projekt zaczyna się od koncepcji.
Wybrane projekty: Projektant linii intralogistycznych oraz montażowych dla klientów takich jak: Whirlpool, BSH, Electrolux, Terg (Media Expert), Arcelic, Frosta, Lumileds, BMW, MAK srl.
Pozostała działalność zawodowa: Automatyzacja procesów projektowych, tworzenie genera-torów modeli parametrycznych, praca w programach cad typu 2d oraz w programach projektowych typu Inventor, SolidWorks, FlexSIm. Przedstawia layout handlowy klientowi wykonany w inventorze. Wykorzystywanie Excela do szukania optymalnie ekonomicznych rozwiązań technicznych.
Inne informacje: Prywatnie słuchacz i twórca rapu, lubiący posłuchać dobrych punchy na turniejach freestalowych. Poliglota lubiący porozmawiać po angielsku oraz pośmiać się po włosku. Niepoprawny optymista widzący szklankę do połowy pełną.
|
|
|
|
|
Arkadiusz Maciaś
Założyciel firmy PROFEN, absolwent Wydziału Elektrycznego PŁ, specjalista z zakresu procesów oceny zgodności oraz dokumentacji technicznej. Ekspert z wieloletnim doświadczeniem w obszarze doradztwa w kwestiach prawnych związanych z użytkowaniem i wprowadzaniem do obrotu i użytku maszyn i urządzeń technicznych. Doradza i pomaga w sytuacjach powypadkowych zaistniałych na stanowisku pracy. Trener i wykładowca szkoleń z wymagań dyrektyw maszynowej i 2006/42/WE narzędziowej 2009/104/WE. Autor licznych publikacji , artykułów i materiałów szkoleniowych.
|
|
|
|
|
Natalia Margatis
Doświadczenie zdobywała w branży przemysłowej, w której aktywnie działa już 9 lat jako Project Manager. Z wykształcenia absolwentka prawa specjalizująca się w dziedzinie BHP. W Anter System jest odpowiedzialna za kluczowe projekty i współpracę z dystrybutorami, łącząc sprzedaż z wdrażaniem rozwiązań dla bezpieczeństwa w centrach dystrybucyjnych i zakładach produkcyjnych. Ekspertka w dziedzinie barier elastycznych i techniki załadunkowej.
|
|
|
|
|
Krzysztof Nowakowski
Informatyk przemysłowy, absolwent Politechniki Śląskiej, specjalista logistyki wewnętrznej z ponad 15-to letnim stażem w zakresie doradztwa technicznego w zakresie rozwiązań magazynowych.
Uczestnik i prelegent niezliczonych konferencji w kraju i za granicą o tematyce związanej z intralogistyką.
Entuzjasta optymalizacji procesów magazynowych, ergonomii w pracy oraz nowoczesnych technologii w przemyśle i informatyce.
|
|
|
|
|
Marek Wierzbicki
Ekspert z zakresu Optymalizacji Procesów Logistycznych, Automatyki Magazynowej oraz Informatyki Biznesowej. Specjalista w szerokim spektrum nowych technologii, motywacji i komunikacji. Posiada ponad 20-letnie doświadczenia na stanowiskach menadżerskich we własnej firmie i spółkach publicznych: OSDW Azymut, LSI Software, Redan. Zajmuje się optymalizacją procesów logistycznych pod kątem efektywności finansowej, ergonomii i optymalnej wydajności ludzkiej. Projektuje procesy pod potrzeby indywidualnych rozwiązań logistycznych. Opracowuje testy akceptacyjne oprogramowania biznesowego, automatyki magazynowej i procesów logistycznych. Wspiera firmy w projektach unijnych w zakresie dofinansowania innowacyjności. Nadzoruje rozwój e-commerce zarówno od strony technicznej jak i tzw. miękkiej. Autor wielu publikacji na temat informatyki, logistyki, motywacji i ryzyka inwestycji.
|
|
|
|
|
Norbert Wyszomirski
Managing Director w ELOKON Logistics odpowiedzialny za współpracę z klientami w Polsce. Posiada 20-letnie doświadczenie w sprzedaży B2B w branży przemysłowej oraz logistycznej. Na co dzień doradza klientom w zakresie systemów bezpieczeństwa dla większej wydajności procesów w intralogistyce i obszarach produkcyjnych – zrealizował projekty w firmach takich jak PepsiCo, Canpack czy PreZero. Doświadczenie zawodowe w zakresie sprzedaży i doradztwa technicznego pozyskał m.in. w firmach Nilfisk, Tennant.
|
|
|
|
|
|
|
|