|
|
|
|
|
|
Kluczowe spotkania branżowe z obszaru intralogistyki i magazynowania w Polsce „Optymalizacja procesów intralogistycznych i magazynowych”
Zapraszamy na bezpłatną Konferencję "Optymalizacja procesów intralogistycznych i magazynowych", poświęconą dynamicznym zmianom w branży logistycznej.
Podczas wydarzenia, eksperci z różnych branż podzielą się doświadczeniami z doskonalenia procesów logistyczno-magazynowych w firmach oraz omówią wyzwania związane z dostosowaniem ich do specyfiki każdego zakładu. Omówione zostaną zarówno kompleksowe wdrożenia, jak i niewielkie modyfikacje pozwalające oszczędzić czas i zasoby finansowe.
Konferencja skupi się na szerokim spektrum tematów, obejmujących systemy transportowe wewnątrz magazynów, urządzenia do transportu wewnętrznego, roboty magazynowe, systemy automatycznego magazynowania i kompletowania zamówień, systemy RFID i identyfikacji bezprzewodowej, oprogramowanie dla intralogistyki, projektowanie i doradztwo w zakresie intralogistyki, jak również maszyny i urządzenia do etykietowania oraz zagadnienia dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP) w magazynach i halach. Konferencja zapewnia możliwość znalezienia rozwiązań technologicznych dopasowanych do indywidualnych potrzeb każdego uczestnika.
Istotnych aspektem jest także możliwość nawiązania wartościowych relacji biznesowych, które pomogą w dalszym rozwoju zawodowym czy współpracy.
Zapraszamy do udziału!
Kiedy: 7 listopada (czwartek) | 8:00 – 15:30 | Program
Gdzie: Park Hotel Diament Zabrze, ul. 3-go Maja 122a, Zabrze | bezpłatny parking
Koszt: Udział bezpłatny | Rejestracja online
Liczba wejściówek: obowiązuje limit 80 miejsc
Podziel się i udostępnij swojej sieci kontaktów:
LinkedIn | Facebook
INFORMACJE W PIGUŁCE
- Jednodniowa, efektywna formuła spotkania
- Prelekcje eksperckie
- Część wystawiennicza z dostępem do ekspertów logistycznych
- Konkursy z nagrodami
- Całodzienny dostęp do przerw kawowych oraz ciepły poczęstunek
- Drukowany imienny certyfikat uczestnictwa
Dzień wcześniej, 6 listopada w tym samym miejscu odbędzie się również bezpłatna Konferencja Techniczna dotycząca Niezawodności i Utrzymania Ruchu w zakładach produkcyjnych, na którą również serdecznie zapraszamy!
#KonferencjeTechniczne #AxonMedia #Intralogistyka #Magazynowanie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Udział w konferencji jest bezpłatny dla przedstawicieli firm zgodnych z kryteriami grupy docelowej, w tym głównie:
> prezesów, właścicieli oraz dyrektorów w zakładach produkcyjnych oraz centrach logistycznych
> dyrektorów oraz kierowników ds. logistyki
> dyrektorów, kierowników i koordynatorów magazynów
> dyrektorów oraz kierowników ds. kontroli jakości dostaw
> kierowników i specjalistów zarządzających budynkami
> inżynierów zajmujących się automatyzacją procesów magazynowych
> kierowników łańcucha dostaw
> kierowników, inżynierów i osoby zarządzające produkcją
> dyrektorów oraz kierowników ds. technicznych
> dyrektorów oraz kierowników ds. inwestycji
> dyrektorów oraz kierowników działów IT
> kierowników, inżynierów oraz specjalistów działów Utrzymania Ruchu
> osoby kierujące procesami Lean Manufacturing
> integratorów
Osoby spoza grupy docelowej chcące wziąć udział w konferencji proszone są o kontakt: biuro@axonmedia.pl.
|
|
|
|
|
|
Marcin Albetzki
Körber Supply Chain Automation
|
Jako Branch Manager Polska w Körber Supply Chain Automation odpowiadam za rozwój i realizację strategii, które wzmacniają naszą pozycję jako lidera automatyki magazynowej na polskim rynku. Moje 20-letnie doświadczenie w dziedzinie automatyki, obejmujące automatyzację procesów produkcyjnych i logistycznych, pozwala mi tworzyć innowacyjne rozwiązania, które optymalizują efektywność operacyjną naszych klientów. Jestem absolwentem Automatyki i Robotyki na Politechnice Gdańskiej, a poza pracą zawodową pasjonuję się sztuczną inteligencją i najnowszymi technologiami, wierząc, że mają one potencjał do zmieniania świata na lepsze. Równie ważną inspiracją są dla mnie podróże, które pozwalają mi odkrywać nowe perspektywy.
|
|
|
|
|
Tomasz Baryła
Produkt Manager odpowiedzialny w Anter System za kluczowych klientów. Wspiera i tworzy nowe rozwiązania w zakresie Elastycznych Barier Ochronnych. Na co dzień wyszukuje i wdraża innowacje produktowe. Odpowiedzialny jest też za dobór strategii rozwoju produktu, eksport i udział w międzynarodowych targach branżowych. Z branżą przemysłową związany jest od 11 lat.
|
|
|
|
|
Lucjan Bogdan
|
|
|
|
|
Tomasz Boruta
Od 16 lat związny ze sprzedażą, realizacją i wdrażaniem zintegrowanych procesów logistycznych w centrach dystrybucyjnych i zakładach produkcyjnych u największych liderów branżowych w całej Europie. Odpowiedzialny za kreowanie rozwiązań koncepcyjnych, analizę przypadku, dobór właściwej strategii rozwoju procesów intralogistycznych. Doświadczenie zdobywał w branży retail oraz automotive, gdzie nowoczene technologie w połączeniu z innowacyjnymi koncepcjami dążą do optymalizacji procesów. Obecnie rozwija projekty z branży e-commerce, retail, FMCG, w których największą rolę odgrywaja innowacyjne i wysoce zautomatyzowane systemy transportu i magazynowania, gdzie kluczem jest idea „przemysłu 4.0” Od 2022 Prezes Zarządu Gebhardt Polska, wyróżnionej nagrodą Diamentów Forbesa 2023.
|
|
|
|
|
Michał Bubak
Absolwent Maszyn Górniczych, Budowlanych i Drogowych na wydziale Górnictwa i Geologii Politechniki Śląskiej. Od ponad 6 lat w branży napędowej. W KTR odpowiedzialny za techniczne doradzctwo w dziedzinie przeniesienia napędu, hydrauliki oraz układów hamulcowych. Od 2023 roku również rozwija dział marketingu w KTR. Pasjonat sportów motorowych. Miłośnik nowinek technicznych.
|
|
|
|
|
Tomasz Chojnacki
Inżynier logistyk, projektant, audytor, certyfikowany inspektor regałowy PSTM. Zrealizował ponad 70 projektów intralogistycznych, w tym magazyny w USA, Rumunii, Czechach, Niemczech i Polsce. Wyszkolił ok. 500 osób w zakresie bezpieczeństwa i eksploatacji magazynów.
|
|
|
|
|
Piotr Dratwa
Reesink Logistic Solutions
|
Entuzjastyczny doradca z ponad 15-letnim doświadczeniem w sprzedaży. Przygodę w branży logistycznej rozpocząłem od wózków widłowych przez osprzęt intralogistyczny, regały magazynowe a kończąc na automatycznych rozwiązaniach magazynowych. Obecnie odpowiedzialny za rozwój sprzedaży w firmie Reesink Logistic Solutions na rynkach: polskim, czeskim oraz słowackim. Z mojej perspektywy sprzedaż to pomaganie klientowi w podjęciu najlepszej decyzji i to właśnie motywuje mnie na co dzień.
|
|
|
|
|
Wioletta Góral-Kukielka
|
|
|
|
|
Kazimierz Grabowski
• Współzałożyciel marki Chaingers • Przez większość kariery zawodowej związany z branżą farmaceutyczną jako Manager Rozwoju Logistyki Magazynowej czy Dyrektor Logistyki • Absolwent Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej i Akademii Finansów w Warszawie • 25 lat doświadczenia w zarządzaniu magazynem • Udział w projektowaniu magazynu oraz w nadzorze nad budową • Specjalista w doborze kluczowych urządzeń magazynowych • Odpowiedzialny za uruchomienie sprzedaży i procesów operacyjnych w wielu polskich firmach
|
|
|
|
|
Bartosz Jacyna
• Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, stypendysta Leipzig Graduate School of Management. • Współzałożyciel marki Logisys i Chaingers • Specjalizuje się w zarządzaniu strategicznym, planowaniu i rozwiązywaniu problemów na styku logistyki i pozostałych funkcji w firmie. • Uruchamiał lub pracował w projektach analitycznych i doradczych dla takich firm, jak Volkswagen Polska, Grupa Żywiec, Bakoma, EMPiK, Grupa Iglotex, Mondi, Pfeifer & Langen, Philips, Żabka Polska i inne. • Inicjator Panelu Polskich Menedżerów Logistyki – platformy badań rynku logistycznego w Polsce oraz wymiany specjalistycznych doświadczeń. • Prelegent oraz moderator dyskusji na wydarzeniach branżowych, autor artykułów eksperckich. • Jedna ze „100 twarzy polskiej logistyki” wg czasopisma Logistyka a Jakość.
|
|
|
|
|
Bartłomiej Janowski
Pełen energii, dla którego nie ma rzeczy niemożliwych do zrealizowania. Od 2008 roku związany z marką Blickle producentem kół i zestawów kołowych, gdzie skutecznie zarządza zespołem handlowym oraz bezpośrednio uczestniczy w strategicznych projektach dla wielu branż. Tworzenie nowych rozwiązań w intralogistyce, poprawa ergonomii i komfortu pracy to cele które realizuje wspólnie z klientami.
|
|
|
|
|
Sebastian Kopaszewski
Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na kierunku Polityka Gospodarcza i Strategii Przedsiębiorstw. Po studiach zaczął pracę w firmie w branży teletechnicznej gdzie zdobywał swoje pierwsze doświadczenia zawodowe. Kolejne zatrudnienie było dużym wyzwaniem z uwagi na zmianę obszaru działania. Okazało się że systemy transportu bliskiego tak bardzo go pochłonęły, że w firmie PROMAG S.A. pracuje już ponad 16 lat. Aktualnie piastuje stanowisko Dyrektora Departamentu Sprzedaży, gdzie zarządza pracą ponad trzydziestoosobowym zespołem.
|
|
|
|
|
Natalia Margatis
Doświadczenie zdobywała w branży przemysłowej, w której aktywnie działa już 9 lat jako Project Manager. Z wykształcenia absolwentka prawa specjalizująca się w dziedzinie BHP. W Anter System jest odpowiedzialna za kluczowe projekty i współpracę z dystrybutorami, łącząc sprzedaż z wdrażaniem rozwiązań dla bezpieczeństwa w centrach dystrybucyjnych i zakładach produkcyjnych. Ekspertka w dziedzinie barier elastycznych i techniki załadunkowej.
|
|
|
|
|
Krzysztof Mieszków
|
|
|
|
|
Krzysztof Nowakowski
Informatyk przemysłowy, absolwent Politechniki Śląskiej, specjalista logistyki wewnętrznej z ponad 15-to letnim stażem w zakresie doradztwa technicznego w zakresie rozwiązań magazynowych.
Uczestnik i prelegent niezliczonych konferencji w kraju i za granicą o tematyce związanej z intralogistyką.
Entuzjasta optymalizacji procesów magazynowych, ergonomii w pracy oraz nowoczesnych technologii w przemyśle i informatyce.
|
|
|
|
|
Artur Olejniczak
Menedżer z 16 letnim doświadczeniem w branży Transport, Spedycja, Logistyka. Z zaangażowaniem dzielący się swoją ekspercką wiedzą i interdyscyplinarnymi umiejętnościami. Jest cenionym Moderatorem i Keynote Speakerem największych branżowych konferencji. Od 7 lat Trenerem Biznesu i Wykładowcą Wyższej Szkoły Logistyki. Współorganizował Polski Kongres Logistyczny LOGISTICS - stając się "jego twarzą". Od wielu lat baczny obserwator i recenzent wydarzeń oraz nowości branży TSL i KEP. Jest autorem ponad 100 publikacji dotyczących TSL na łamach czasopisma LOGISTYKA, Gazety Wyborczej, Rzeczpospolita, MSP i innych fachowych czasopism. Specjalizuje się w popularyzowaniu szerokiemu gronu odbiorców różnych aspektów związanych z szeroko pojętą logistyką. Znany z uśmiechu (pozytywnego podejścia do ludzi), barwnego języka oraz charyzmatycznej osobowości. Z pasją, profesjonalizmem i pełnym zaangażowaniem realizuję podejmowane projekty skutecznie stosując strategię win-win.
|
|
|
|
|
Katarzyna Siudak
Absolwentka Wydziału Towaroznawstwa na Uniwersytecie Ekonomicznym. Od 2007 r uczestniczy w międzynarodowych projektach firmy TENTE. Swoją rozległą wiedzę zdobyła poprzez liczne szkolenia specjalistyczne w Polsce, Niemczech i Francji oraz prowadząc projekty w zakresie rozwiązań mobilnych dla klientów w wielu branżach.
|
|
|
|
|
Krzysztof Stachowicz
Menedżer z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu projektami inżynierskimi w branży przemysłowej oraz logistycznej. Współtworzył i nadzorował liczne projekty budowy, relokacji, modernizacji i wdrożenia ASRS w Europie. Jako Dyrektor Działu Automatycznych Rozwiązań Intralogistycznych w AIUT odpowiada za zarządzanie i nadzór nad kluczowymi projektami budowy magazynów automatycznych na rynku międzynarodowym oraz rozwój rozwiązań i usług firmy w obszarze logistyki magazynowej. Doradza klientom w zakresie optymalizacji procesów logistyki wewnętrznej dla zwiększenia wydajności łańcucha dostaw produkcyjnych.
|
|
|
|
|
Jacek Szewczyk
Z wykształcenia ekonomista o specjalizacji w zarządzaniu przedsiębiorstwami handlowymi. Z zamiłowania człowiek orkiestra – miłośnik motoryzacji, fotografii, gier planszowych, roślin owadożernych, podróży i kulinariów. Od wielu lat hobbysta jazdy na rowerze w plenerze i na rowerze stacjonarnym. Zawodowo związany z branżą oświetleniową ponad 12 lat. Od 10 lat na stanowisku product managera w jednej z największych firm oświetleniowych w Polsce ES-SYSTEM. Obecnie firma jest członkiem globalnej grupy oświetleniowej Glamox - więc również czuję się członkiem tej grupy. Od samego początku głównym przewodnim produktem jest i było oświetlenie wnętrzowe Prelegent i szkoleniowiec z zakresu produktowego, techniki świetlnej i energooszczędności.
|
|
|
|
|
|
|
|