|
|
|
|
|
|
Zapraszamy do Hotelu Focus Premium Conference & Spa w Jastkowie koło Lublina na bezpłatną Konferencję Techniczną skierowaną do przedstawicieli zakładów produkcyjnych, obiektów logistycznych i magazynowych.
W dynamicznym otoczeniu rynkowym, gdzie czas i efektywność mają kluczowe znaczenie, intralogistyka staje się jednym z filarów sprawnie działającego przedsiębiorstwa. Coraz większe znaczenie zyskują rozwiązania, które nie tylko przyspieszają procesy, ale też pozwalają lepiej wykorzystać dostępne zasoby.

Konferencja będzie okazją do zapoznania się z praktycznymi przykładami usprawnień – zarówno w skali całych systemów logistycznych, jak i w obszarze codziennych działań operacyjnych.
W ramach wydarzenia:
# strefa prelekcji
# strefa targowo-networkingowa
# warsztaty techniczne
20 LISTOPADA (CZWARTEK)
# STREFA PRELEKCJI | 9:00 - 15:30
Wśród tematów m.in.:
# STREFA TARGOWO-NETWORKINGOWA | 9:00 - 15:30
# WARSZTATY TECHNICZNE | 15:30 - 16:30
1. Warsztaty xxx
2. Warsztaty yyy
|
|
|
|
|
|
|
DATA
20 listopada | 8:00 - 15:30
MIEJSCE I OFERTA NOCLEGOWA
Hotel Focus Premium Lublin Conference & Spa, Panieńszczyzna 15P, 21-002 Jastków | strona www hotelu
Osoby zainteresowane noclegiem prosimy o bezpośredni kontakt z działem rezerwacji hotelu .................. i powoływanie się na hasło "Axon". Ceny noclegów:
- pokój jednoosobowy ze śniadaniem – ..........zł brutto / doba
- pokój dwuosobowy ze śniadaniem – ...........zł brutto / doba
PARKING
Parking naziemny jest bezpłatny dla uczestników Konferencji – do dyspozycji 90 miejsc parkingowych. Parking podziemny jest odpłatny ..... zł brutto/doba – 20 miejsc parkingowych.
WYŻYWIENIE
W trakcie Konferencji dostępne są bezpłatne przerwy kawowe z przekąskami oraz ciepły posiłek.
CERTYFIKAT
Dla wszystkich zarejestrowanych uczestników Konferencji zapewniamy Imienne Certyfikaty Uczestnictwa.
GRUPA DOCELOWA
Konferencja kierowana do przedstawicieli firm zgodnych z kryteriami grupy docelowej:
- prezesów, właścicieli, dyrektorów i kierowników zakładów produkcyjnych, centrów logistycznych i obiektów magazynowych
- dyrektorów, kierowników i koordynatorów ds. logistyki i magazynowania
- dyrektorów oraz kierowników ds. kontroli jakości dostaw
- inżynierów zajmujących się automatyzacją procesów magazynowych
- dyrektorów oraz kierowników ds. technicznych, inwestycji, logistyki i magazynowania, produkcji, jakości, B+R oraz działów IT
- osób odpowiedzialnych za Lean Manufacturing i B+R
KOSZT UDZIAŁU I FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
Udział bezpłatny dla osób z grupy docelowej.
Osoby spoza grupy docelowej chcące wziąć udział w Konferencji proszone są o kontakt: biuro@axonmedia.pl.

|
|
|
 |
|
Tomasz Baryła
Produkt Manager odpowiedzialny w Anter System za kluczowych klientów. Wspiera i tworzy nowe rozwiązania w zakresie Elastycznych Barier Ochronnych. Na co dzień wyszukuje i wdraża innowacje produktowe. Odpowiedzialny jest też za dobór strategii rozwoju produktu, eksport i udział w międzynarodowych targach branżowych. Z branżą przemysłową związany jest od 11 lat.
|
|
|
 |
|
Kazimierz Grabowski
• Współzałożyciel marki Chaingers • Przez większość kariery zawodowej związany z branżą farmaceutyczną jako Manager Rozwoju Logistyki Magazynowej czy Dyrektor Logistyki • Absolwent Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej i Akademii Finansów w Warszawie • 25 lat doświadczenia w zarządzaniu magazynem • Udział w projektowaniu magazynu oraz w nadzorze nad budową • Specjalista w doborze kluczowych urządzeń magazynowych • Odpowiedzialny za uruchomienie sprzedaży i procesów operacyjnych w wielu polskich firmach
|
|
|
 |
|
Michał Gruszka
|
|
|
 |
|
Bartosz Jacyna
• Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, stypendysta Leipzig Graduate School of Management. • Współzałożyciel marki Logisys i Chaingers • Specjalizuje się w zarządzaniu strategicznym, planowaniu i rozwiązywaniu problemów na styku logistyki i pozostałych funkcji w firmie. • Uruchamiał lub pracował w projektach analitycznych i doradczych dla takich firm, jak Volkswagen Polska, Grupa Żywiec, Bakoma, EMPiK, Grupa Iglotex, Mondi, Pfeifer & Langen, Philips, Żabka Polska i inne. • Inicjator Panelu Polskich Menedżerów Logistyki – platformy badań rynku logistycznego w Polsce oraz wymiany specjalistycznych doświadczeń. • Prelegent oraz moderator dyskusji na wydarzeniach branżowych, autor artykułów eksperckich. • Jedna ze „100 twarzy polskiej logistyki” wg czasopisma Logistyka a Jakość.
|
|
|
 |
|
Bartłomiej Janowski
Pełen energii, dla którego nie ma rzeczy niemożliwych do zrealizowania. Od 2008 roku związany z marką Blickle producentem kół i zestawów kołowych, gdzie skutecznie zarządza zespołem handlowym oraz bezpośrednio uczestniczy w strategicznych projektach dla wielu branż. Tworzenie nowych rozwiązań w intralogistyce, poprawa ergonomii i komfortu pracy to cele które realizuje wspólnie z klientami.
|
|
|
 |
|
Magdalena Kobyłecka
Specjalistka ds. sprzedaży w Provost Polska z 10-letnim doświadczeniem w budowaniu procesów sprzedażowych i marketingowych. Na co dzień zajmuje się obsługa i komunikacją z obecnymi i nowymi Klientami, wdrażaniem nowych produktów do sprzedaży, budowaniem pozytywnego wizerunku marki Provost na polskim rynku. Ekspert w dziedzinie produktów wyposażenia warsztatowego i intralogistyki wewnętrznej. Kluczem jej sukcesów w pracy jest wielozadaniowość, kreatywność, zaangażowanie i optymizm. Największą satysfakcją i motywacją do pracy są dla niej zadowolenie klienta, dlatego niezwykle skrupulatnie dba o dobór odpowiednich rozwiązań i produktów, spełniających oczekiwania najbardziej wymagających nabywców.
|
|
|
 |
|
Sebastian Kopaszewski
Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na kierunku Polityka Gospodarcza i Strategii Przedsiębiorstw. Po studiach zaczął pracę w firmie w branży teletechnicznej gdzie zdobywał swoje pierwsze doświadczenia zawodowe. Kolejne zatrudnienie było dużym wyzwaniem z uwagi na zmianę obszaru działania. Okazało się że systemy transportu bliskiego tak bardzo go pochłonęły, że w firmie PROMAG S.A. pracuje już ponad 16 lat. Aktualnie piastuje stanowisko Dyrektora Departamentu Sprzedaży, gdzie zarządza pracą ponad trzydziestoosobowym zespołem.
|
|
|
 |
|
Bartosz Kujawski
Specjalizuje się we współpracy z zakładami przemysłowymi. Doradza w zakresie doboru technologii oraz urządzeń przeznaczonych do utrzymania czystości w obszarze produkcji. Prowadzi działania w różnych gałęziach przemysłu. W przedsiębiorstwach porusza się głównie pomiędzy działem utrzymania ruchu i produkcji. Współpracuje z firmami zajmującymi się projektowaniem i budową maszyn oraz linii technologicznych. Uczestnik branżowych szkoleń i konferencji.
|
|
|
 |
|
Natalia Margatis
Doświadczenie zdobywała w branży przemysłowej, w której aktywnie działa już 9 lat jako Project Manager. Z wykształcenia absolwentka prawa specjalizująca się w dziedzinie BHP. W Anter System jest odpowiedzialna za kluczowe projekty i współpracę z dystrybutorami, łącząc sprzedaż z wdrażaniem rozwiązań dla bezpieczeństwa w centrach dystrybucyjnych i zakładach produkcyjnych. Ekspertka w dziedzinie barier elastycznych i techniki załadunkowej.
|
|
|
 |
|
Marcin Mikołajczyk
Posiadam 14-letnie doświadczenie w projektowaniu automatycznych systemów przemieszczania i magazynowania materiałów. Od 9 lat związany jestem z działem sprzedaży, obecnie pracuje jako Menadżer Sprzedaży w polskim oddziale Cassioli. Solidne doświadczenie zdobyte podczas współpracy zarówno z małymi lokalnymi polskim firmami jak i globalnymi markami daje mi możliwość niestandardowego podejścia do waszych problemów. Na przestrzeni lat firma Cassioli zrealizowała wiele projektów, które uszyłem na miarę wraz z klientem. Korzystając z 80-letniego doświadczenia Cassioli znajdę rozwiązanie, na którym będziesz mógł polegać.
|
|
|
 |
|
Małgorzata Stryjkowska-Nowak
|
|
|
 |
|
Dariusz Szkiłondź
Absolwent Wydziału Mechanicznego Politechniki Łódzkiej. Od 1995 r. nieprzerwanie pracujący jako inżynier w zakładach przemysłowych. Od blisko 20 lat Inżynier Sprzedaży w polskim oddziale włoskiej, rodzinnej firmy Cassioli, odpowiedzialny za kontakty z kluczowymi klientami. Specjalista w dziedzinie intralogistyki przemysłowej. Kontakt z klientem rozpoczyna od dogłębnego poznania jego potrzeb i technologii. Wyznaje zasadę, że innowacje nie rodzą się z niczego, rodzą się z doświadczenia. Może się pochwalić kilkudziesięcioma projektami, zrealizowanymi w różnych branżach przemysłu. W wolnym czasie miłośnik roweru, kajaków, gór oraz aktywny społecznik.
|
|
|
.jpg) |
|
Jarosław Szmalc
Z wykształcenia inż. Zarządzania i Inżynierii Produkcji, zatrudniony w firmie ifm electronic Sp. z o.o. od 2014 roku na stanowisku Inżynier wsparcia technicznego. Autor publikacji z tematyki kamer O3D Smart Sensor oraz wielu szkoleń i prezentacji. Gwarantuje posprzedażową pomoc techniczną, a także wsparcie w prawidłowej eksploatacji produktów firmy. Służy klientom doświadczeniem i wiedzą, doradza i wspiera.
|
|
|
 |
|
Michał Wojno
Ponad 25 lat doświadczenia w pracy w magazynie, w tym ponad 15 lat wdrażania systemów WMS. Zajmuje się projektowaniem systemów informatycznych dla magazynów oraz doradztwem wdrożeniowym- w zakresie systemów WMS, MFC, ERP. W swojej pracy wyznaje zasadę, że im więcej wiedzy przekaże Klientowi, tym więcej korzyści zdobędą obie strony projektu.
|
|
|
 |
|
Łukasz Zuchowicz
Kierownik sekcji w dziale AIS, odpowiedzialny za zarządzanie i nadzór nad projektami automatycznych systemów magazynowych. Posiada ponad 17-letnie doświadczenie w realizacji oraz prowadzeniu projektów inżynierskich z zakresu automatyzacji logistyki. W firmie AIUT odpowiada za kompleksową realizację projektów automatycznych systemów magazynowych dla klientów z sektora przemysłowego, w szczególności branży automotive, z którą od lat łączy go ścisła współpraca. Specjalizuje się w projektowaniu i optymalizacji procesów logistycznych z wykorzystaniem nowoczesnych rozwiązań magazynowych i transportowych. Absolwent Politechniki Śląskiej w Gliwicach. W ostatnich latach z sukcesem koordynował wdrożenia projektów logistycznych w Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Czechach, Francji oraz w Polsce. W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt
|
|
|
|
|
|
|
|