|
|
O KONFERENCJI - REJESTRACJA OTWARTA |
|
|
Najlepszym sposobem przewidywania przyszłości jest jej tworzenie - te słowa Abrahama Lincolna świetnie oddają rolę diagnostyków i działów Utrzymania Ruchu we współczesnych fabrykach. Ich rolą jest nie tylko reagowanie na bieżące problemy i wyzwania, ale również ich przewidywanie, by zwiększyć wydajność maszyn, zredukować koszty i polepszyć jakość procesów. Wsparciem w codziennej pracy służb UR są nowe rozwiązania.
Tak jak ewoluuje rynek, tak zmieniają się narzędzia oraz strategie działania specjalistów UR. By utrzymać zdolności produkcyjne na najwyższym poziomie trzeba sięgać po innowacje oraz nabywać nowych umiejętności i fachowej wiedzy. Motywem przewodnim Konferencji Technicznej „Niezawodność i Utrzymanie Ruchu w zakładach produkcyjnych” jest doskonalenie działów UR w taki sposób, by kompleksowe zarządzanie majątkiem technicznym firmy i pracą służby utrzymania ruchu było zrozumiałe, sprawne oraz jak najmniej skomplikowane.
Na konferencji prezentujemy szersze spojrzenie na maintenance. Podpowiadamy, w jaki sposób zapobiegać usterkom i nieplanowanym przestojom oraz dlaczego odpowiednia strategia ma wpływ na wydłużenie czasu bezawaryjnej pracy parku maszynowego, prezentujemy najnowsze standardy czyszczenia maszyn i ich sposób wdrożenia w zakładzie, dzielimy się doświadczeniem specjalistów UR z różnych branż z zakresu digitalizacji i optymalizacji procesów oraz dbania o bezpieczeństwo ludzi i środowiska.
DLACZEGO WARTO?
- praktyczna formuła wydarzenia: prelekcje eksperckie, stoiska konsultacyjne i warsztaty techniczne
- różnorodny program odpowiadający wyzwaniom i potrzebom branży
- pakiet materiałów konferencyjnych
- imienny certyfikat uczestnictwa
- udział bezpłatny
CO ZYSKASZ?
- zdobędziesz praktyczne wskazówki i nowatorskie strategie, które wdrożysz z łatwościąw swoim zakładzie
- poszerzysz wiedzę o aktualne trendy, które usprawniają procesy
- wymienisz się doświadczeniem i spostrzeżeniami z innymi specjalistami z branży
- zyskasz możliwość bezpośredniej konsultacji z ekspertami
- nawiążesz wartościowe relacje biznesowe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- Zarząd/władze firmy - prezes, właściciel zakładu produkcyjnego, dyrektor zakładu, dyrektor oddziału
- Utrzymanie Ruchu - kierownik działu UR, Mistrz UR, specjalista ds. utrzymania ruchu
- Stanowiska techniczne UR - lider utrzymania ruchu, główny energetyk, główny elektryk, główny automatyk, elektromechanik
- Obsługa produkcji - programista CNC, operator/ustawiacz maszyny, pracownik produkcyjny
- Nadzór techniczny - dyrektor lub kierownik ds. technicznych
- Warsztat mechaniczny - główny mechanik, mechanik, monter maszyn i urządzeń
- Narzędziownia - kierownik narzędziowni, technik narzędziowiec
- Serwis - kierownik serwisu, specjalista ds. serwisu
- Zarządzanie produkcją - kierownik produkcji, mistrz produkcji, inżynier procesu, kontroler produkcji
- Doskonalenie procesów - kierownik ds. Lean Manufacturing, Six Sigma Black Belt
|
|
|
|
 |
|
Izabela Ćwiąkała
|
|
|
 |
|
Michał Bar
Biuro Audytów Energetycznych
|
Absolwent Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej studiów magisterskich i inżynierskich. Po studiach zaczął pracę w firmie doradczej, oferującej usługi z zakresu doradztwa technicznego i efektywności energetycznej gdzie pracował w międzynarodowym zespole, zbierając dużo doświadczenia. Kolejne zatrudnienie przyniosło szybki rozwój zawodowy, w ciągu dwóch lat osiągnął stanowisko Zastępcy Dyrektora. Na swoim stanowisku zarządzał pracą dwudziestoosobowego zespołu. Uczestniczył w projektach europejskich, koordynował przygotowanie ponad 300 wniosków pod białe certyfikaty oraz 150 audytów energetycznych przedsiębiorstw. Obecnie prowadzi swoją działalność doradzając przedsiębiorstwom w zakresie efektywności energetycznej oraz pozyskiwania funduszy zewnętrznych.
|
|
|
 |
|
Jacek Cedzidło
Absolwent Politechniki Wrocławskiej, audytor 5S i praktyk Kaizen. Z marką Tork związany od 2016 roku. Odpowiada za kluczowych klientów przemysłowych w Polsce. Skupia się na pomocy w optymalizacji wsparcia procesów produkcyjnych poprzez eliminację marnotrawstwa. Dodatkowo doradza w zakresie utrzymania czystości na obiekcie.
|
|
|
 |
|
Janusz Dziadyk
|
|
|
 |
|
Marcin Dzioba
Reprezentuje od ponad 10 lat firmę ADEGIS i jest odpowiedzialny za wdrażanie dedykowanych rozwiązań w zakładach produkcyjnych w zakresie wsparcia serwisowego.
|
|
|
 |
|
Sebastian Kopaszewski
Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na kierunku Polityka Gospodarcza i Strategii Przedsiębiorstw. Po studiach zaczął pracę w firmie w branży teletechnicznej gdzie zdobywał swoje pierwsze doświadczenia zawodowe. Kolejne zatrudnienie było dużym wyzwaniem z uwagi na zmianę obszaru działania. Okazało się że systemy transportu bliskiego tak bardzo go pochłonęły, że w firmie PROMAG S.A. pracuje już ponad 16 lat. Aktualnie piastuje stanowisko Dyrektora Departamentu Sprzedaży, gdzie zarządza pracą ponad trzydziestoosobowym zespołem.
|
|
|
 |
|
Adrian Kowalik
|
|
|
 |
|
Wiktor Kozioł
Absolwent Politechniki Krakowskiej Wydziału Inżynierii Systemów Komputerowych i Elektrycznych Jest Specjalistą, Inżynierem z ponad 20 – letnim doświadczeniem zawodowym w zakresie doradztwa, projektowania i wdrażania zaawansowanych rozwiązań obudów przemysłowych do systemów komputerowych. Z sukcesem skoordynował setki projektów dla jednych z największych firm produkcyjnych, usługowych i handlowych w Polsce. Swoje kwalifikacje zdobywał m.in. podczas zagranicznych szkoleń uzyskując szereg certyfikatów. Dziedzina/Specjalizacja: obudowy przemysłowe, klimatyzacja, wentylacja szaf i obudów sterowniczych Kontakt: wiktor.koziol@csi.pl
|
|
|
 |
|
Krzysztof Kucharski
|
|
|
 |
|
Bartosz Kujawski
Specjalizuje się we współpracy z zakładami przemysłowymi. Doradza w zakresie doboru technologii oraz urządzeń przeznaczonych do utrzymania czystości w obszarze produkcji. Prowadzi działania w różnych gałęziach przemysłu. W przedsiębiorstwach porusza się głównie pomiędzy działem utrzymania ruchu i produkcji. Współpracuje z firmami zajmującymi się projektowaniem i budową maszyn oraz linii technologicznych. Uczestnik branżowych szkoleń i konferencji.
|
|
|
 |
|
Joanna Nagraba
mgr inż. absolwentka Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie oraz studiów podyplomowych Akademii Górniczo – Hutniczej w Krakowie na kierunku „Bezpieczeństwo i Higiena Pracy”. Audytor wewnętrzny systemów zarządzania bezpieczeństwem ISO 45001, OHSAS 18001. Certyfikowany Business Trainer oraz Coach + Coach Clinic ARK – SKILLS CORPORATION Wykładowca akademicki na Uniwersytecie w Radomiu na kierunku BHP. Od 2003 -2007 koordynator ds. jakości w branży automotive. Od kilku lat związana z tematyką pracy na wysokości w branży przemysłowej i budowlanej. Prowadzi szkolenia z tematyki bezpiecznej pracy na wysokości oraz doradztwo z zabezpieczeń pracowników pracujących na wysokości dla najbardziej znanych i dużych firm w Polsce oraz dla Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Pracowników Służb BHP. Prowadzi liczne webinary z zakresu BHP z ekspertami oraz biegłymi sądowymi w tym temacie. Prelegentka na licznych konferencjach związanych z Bezpieczeństwem i Higieną Pracy, technicznych oraz wykładach na Akademickich. Sama szkoli się i współpracuję z najbardziej znanymi trenerami od bezpieczeństwa wysokościowego, takimi jak Secura, Wertykal, szkoląc swój warsztat na poligonach wysokościowych. Członek Rady Nadzorczej Fundacji Kultury Bezpieczeństwa Członek Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Służby BHP. „Oby każdy dzień był bezpieczny”, to dewiza, którą kieruje się nie tylko w życiu zawodowym, ale i prywatnym.
|
|
|
 |
|
Artur Piotrowski
|
|
|
 |
|
Katarzyna Siudak
Absolwentka Wydziału Towaroznawstwa na Uniwersytecie Ekonomicznym. Od 2007 r uczestniczy w międzynarodowych projektach firmy TENTE. Swoją rozległą wiedzę zdobyła poprzez liczne szkolenia specjalistyczne w Polsce, Niemczech i Francji oraz prowadząc projekty w zakresie rozwiązań mobilnych dla klientów w wielu branżach.
|
|
|
 |
|
Krzysztof Smyrski
Absolwent Politechniki Rzeszowskiej. Entuzjasta innowacji, automatyzacji i technologii wytwarzania w przemyśle. Przez wiele lat zajmował się doradztwem i sprzedażą maszyn przemysłowych w zakresie znakowania i etykietowania produktów, przetwórstwa tworzyw sztucznych oraz robotyzacji. Z firmą Finder Polska związany od listopada 2022r. Służy wsparciem technicznym przy doborze komponentów automatyki przemysłowej i budynkowej klientom w województwach Podkarpackim i Lubelskim. Prywatnie miłośnik zwierząt i twórczości Stanisława Lema. Po pracy aktywnie spędza czas ze swoim psem.
|
|
|
 |
|
Tomasz Stańczak
Bio-Circle Surface Technology
|
Absolwent kierunku Mechanika na Akademii Morskiej w Gdyni. Specjalista w zakresie optymalizacji procesów czyszczenia przemysłowego, o wieloletnim doświadczeniu we wdrażaniu innowacyjnych technologii czyszczenia w branży przemysłowej. Doświadczony trener, odpowiedzialny za szkolenia handlowo-techniczne zespołu Bio-Circle Polska oraz szkolenia produktowe adresowane do branży przemysłowej.
|
|
|
 |
|
Dominik Szagżdowicz
Absolwent Politechniki Poznańskiej na Wydziale Budowy Maszyn i Zarzadzania. Od 7 lat związany z pneumatyką przemysłową. W Atlas Copco pracuje od 2 lat w dziale Compresor Technique Service, jako osoba odpowiedzialna za system profesjonalnych instalacji sprężonego powietrza AIRnet. Zajmuje się doborem odpowiednich elementów, instruktażem montażu oraz pomocą podczas eksploatacji systemu sprężonego powietrza AIRnet.
|
|
|
 |
|
Barłomiej Szmatloch
Regionalny Kierownik Sprzedaży z wieloletnim doświadczeniem technicznym w firmie Timken. Absolwent Wyższej Szkoły Mechatroniki w Katowicach i Politechniki Śląskiej w Gliwicach. Zainteresowania: sport, muzyka i podróże.
|
|
|
 |
|
Sebastian Szostek
Bio-Circle Surface Technology
|
Doświadczony doradca techniczny, specjalizujący się w optymalizacji procesów czyszczenia przemysłowego. Odpowiedzialny za wdrażanie innowacyjnych technologii czyszczenia u kluczowych odbiorców Bio-Circle Polska w branży przemysłowej (m.in. przemysł lotniczy i chemiczny) oraz sektorze kolejowym. Pasjonat sportów motorowych.
|
|
|
 |
|
Małgorzata Zygmunt-Kaczmarek
Z firmą związana od 2007 r. Współpracuje z biurami projektowymi na terenie całego kraju oraz z przedstawicielami największych podmiotów działających w sektorze branży elektroenergetycznej, przemysłowej i górniczej. Posiada wieloletnie doświadczenie w sprzedaży, marketingu, współpracy z rynkiem w zakresie inicjowania innowacyjnych technicznie rozwiązań. Czynna uczestniczka targów branżowych, sympozjów i konferencji naukowych z dziedziny elektroenergetyki i automatyki.
|
|
|
|
|
|
|